-
25 Травня/ 09:27
BUG Urban Space
Публікація25.05.1809:27
Вінницька Рив’єра, BUG Urban Space і джаз на воді: як хочуть перетворити річку на центральний об’єкт міста
25 травня, після оприлюднення остаточного варіанту Маркетингової стратегії Вінниці, стали відомі подробиці планів міської влади зокрема і щодо перетворення Південного Бугу та його набережної на сучасний громадський простір.
Так, у “Переліку проектних ідей для досягнення Стратегічної цілі А” ідеться про проектні ідеї “Місто з Бугом – Вінницька Рив’єра” та BUG Urban Space.
Проектна ідея “Місто з Бугом – Вінницька Рив’єра” покликана перетворити річку Південний Буг на центральний об’єкт міста, що передбачає єдину стилістику оформлення прибережного простору, покращення транспортної мережі (велодоріжки, велоінфраструктура, облаштування зупинок), а також благоустрій території (реконструкція набережної – Київська / Сабарів)
Читайте також: ТОП-10 слів, з якими в українців асоціюється Вінниця: результати опитування
Окрім того в даній проектній ідеї йдеться про запуск по річці пасажирських катерів, а також прогулянкових “джазових барж”, котрі вочевидь мають посилити туристичну привабливість річки та набережної. Також в даному пункті стратегії йдеться про облаштування зони від Староміського мосту до лікарні ім. Ющенка та рекреаційної зона на острові Кемпа, на пляжах «Хімік» та «Спартак», створення зон для сімейного відпочинку (пікніки), парку «карта України» на площі «Героїв Чорнобиля»). Окремо зазначається про необхідність організації повітряних та водних прогулянок та нових екскурсій територією.
Читайте також: Вінниця курортна: один день на Бузі. ФОТОРЕПОРТАЖ
В той же час проектна ідея BUG Urban Space передбачає створення інфраструктури дозвілля довкола річки Південний Буг: спортивно-розважальні об’єкти, бігові та велосипедні доріжки, майданчики workout, кафе, відкритий Jazz-ресторан на воді, сучасні «urban space» простори для відпочинку, читання, спілкування.
Нагадаємо, що після оприлюднення маркетингової стратегії стало відомо про наміри створити у Вінниці музею ресторану “Пивоварня Капуцинів”, а також оголошено приблизну дату презентації нового бренду, логотипу та слогану Вінниці. Контракт на розробку нового бренду Вінниці підписано з відомою брендинговою агенцією Fedoriv.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.