Музей алмазів, Коцюбинський style і Фестиваль сала: у Вінниці обговорили нову туристичну стратегію. ГРАФІКА

18:45
Автор: admin
Become a Patron!

Вчора, 7 вересня у вінницькому хабі “Місто змістів” відбулися громадські обговорення щодо затвердження нової стратегії розвитку туризму Вінниці до 2030 року. 

Комплексний документ презентував директор Департаменту маркетингу та туризму Вінниці Олександр Вешелені. Нагадаємо, що раніше Вешелені відстороняли від займаної посади, проте на заході була підтверджена інформація, що Олександра Вешелені поновили на попередній позиції.

Окрім нього презентував стратегію та відповідав на запитання присутніх заступник міського голови Андрій Очеретний.

 

 

Попри те, що на обговорення завітали близько двох десятків людей, офіційно зареєструвалися лише 10 учасників – вони і ухвалювали рішення щодо презентованого документу.

Загалом Стратегія складається з трьох основних напрямків, в яких планується розвивати туризм у найближчі десять років. Так, Олександр Вешелені зазначив, що йдеться про формування та просування туристичних продуктів, розвиток туристичної інфраструктури та поліпшення якості послуг, кадрового забезпечення та комунікацій в туризмі. 

Загалом, зі слів директора департаменту, стратегію розробляли за участі фокус-груп та за допомогою опитувань, які працювали в робочих групах, а також під час туристичного хакатону. Як повідомив Вешелені, лише від мешканців було отримано 40 ідей щодо розвитку туризму у Вінниці.

Туристична візія: 

Також директор департаменту туризму зазначив, що повну вартість всіх заявлених у стратегії, проектів, ще не обраховували. Проте орієнтовно порахували, що на реалізацію “м’якого” напрямку, пов’язаного з туристичною промоцією, сервісом і заходами, за 10 років доведеться витратити приблизно 70 мільйонів гривень, враховуючи інфляцію. Ця сума включає не тільки бюджетне фінансування, але й залучення ґрантових, спонсорських та інвестиційних коштів.

Прикметно, що стратегію презентували не лише у вигляді слайдів на екранах, але й кожен учасник обговорень міг її завантажити по QR-коду, розміщеному на стільцях.

Напрямок перший: формування та просування туристичних продуктів. 

У цій частині презентації йшлося про розвиток Єрусалимки як місця паломницького, ностальгійного та культурно-історичного туризму, створення пішого маршруту з Вінниці до Кам’янця Подільського в рамках української частини Шляху святого Якова. А ще – ідею організації фестивалю або музею сала та солодощів, створення міського гастрокварталу та гастрохабу, міського конференц-бюро.

Крім того в цій частині йдеться про розробку маршрутів для екотуризму, промоція медичного туризму, спрощення доступу до об’єктів військової історії, популяризація героїв та злодії з коміксів, пов’язаних з Вінницею, вінницькій бестіарій та підтримка книжкових видань про Вінницю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Напрямок другий: розвиток інфраструктури для туризму

У цій частині – про створення умов для паркування туристичних автобусів та автомобілів, розвиток мережі прокатів автомобілів та запуск сезонних туристичних трамваїв, створення мережі електрозарядних станцій, питних фонтанів, перетворення Вежі Артинова у портал історії міста, створення музею Пошти та аналогового зв’язку, реконструкція Центрального парку та поєднання його з Європейською площею пішохідною вулицею Грушевського, запровадження централізованої системи стягнення туристичного збору з апартаментів. А ще – створення готелю «Доктор Новінський», благоустрій парку Кумбари, створення Музею алмазів та Музейного кварталу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Напрямок третій: поліпшення якості послуг, кадрового забезпечення та комунікацій в туризмі

В цій частині стратегії – про підвищення кваліфікації працівників туристичної сфери, продовження роботи над проектом “Вінницький стандарт гостинності”, інтеграція муніципальних карт з туристичною складовою, запровадження таких карток на 24, 48, 72 години, а також готельних карток. Крім того в цій частині торкаються питань долі Замкової гори, аеропорту “Вінниця” та залізничного вокзалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після презентації учасники обговорення також ставили запитання у Олександру Вешелені та Андрію Очеретному з приводу ситуації навколо Замкової гори та зодо вільного доступу до берегу Південного Бугу. Детальніше про це читайте у наших наступних матеріалах.

Після завершення презентації стратегію винесли на голосування – учасниками обговорення вона була підтримана одноголосно. Тепер документ має затвердити Вінницька міська рада.

Фото Ольги Мірошниченко

Графіка – Департамент маркетингу та туризму

Читайте також: Селфі з Петлюрою, “кулінарний” Коцюбинський та “шлях Якова”: кращі проекти вінницького туристичного хакатону. ФОТО

Читайте також: У Вінниці на туристичних об’єктах встановлюють таблички з NFC-технологією. ФОТО

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.