Публікації за датами

  • 12 Жовтня/ 16:00

    Vinnytsia

    Публікація12.10.1616:00

    Автор:Віталія Мазур

    Вінниця опитає всю Україну – для розробки бренду міста

Триває робота по розробці маркетингової стратегії та бренду Вінниці. Наразі місто досліджує свою економічну та культурну присутність на національному рівні.

Опитування проводиться онлайн. Респондентам із інших міст та областей пропонується відповісти у гугл-формі на 4 блоки запитань.

У першому потрібно назвати вінницькі продовольчі товари – про які чули, якими з них користувалися безпосередньо та оцінити їх якість за 5-бальною шкалою. Далі пропонується так само оцінити якість освітніх та інтелектуальних послуг (університети, консалтинг, ІТ-фірми).

Зустрічають по бренду, або Чи треба продавати Вінницю?

Одним з найбільших блоків, як виявилося, є питання про культурні події – жителі інших міст мають відповісти про які культурні заходи у Вінниці чули, на яких побували. Тут згадано про міжнародні фестивалі VINNYTSIA JAZZFEST, INTERMEZZO, Mithogenes, а також ім. П. І. Чайковського та Н. Ф. фон Мекк.

Наступний блок найцікавіший – тут респонденти мають написати з чим вони асоціюють Вінницю, чи є наше місто привабливим для бізнесу та чи хочеться сюди приїхати або й переїхати.

Наприкінці опитування потрібно лише зазначити вік, стать, вид діяльності та з якого респондент регіону.

Заповнити анкету можна ТУТ. За додатковими запитаннями звертатися до Андрія Нагорного.

Нагадаємо, що за результатами опитування самих вінничан, головним символом міста вони назвали Вежу.

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

author avatar
Віталія Мазур
Журналіст
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть
Ctrl+Enter

Дякуємо!

Тепер редактори знають.