Як «виростити» бренд Вінниці та зробити місто продуктом маркетингу – обговорити це містяни зможуть вже 21 квітня під час творчої зустрічі «Проекти нового образу міста».
Долучитися до обговорення та подавати свої креативні ідеї можуть усі вінничани, які прагнуть зробити внесок у створення бренду міста, згенерувати свої найкращі ініціативи, що можуть стати основою майбутньої Маркетингової стратегії Вінниці.
- Маркетингова стратегія – це документ, який місто у цьому році має написати та затвердити, аби зробити Вінницю привабливою для бізнесу, туризму, культурних проектів та інших цілей. Загалом, має бути конкретно визначено групи, для яких буде враховано особливості нашого міста, щоби вона було цікавим для різних цільових груп. Фактично, маркетингова стратегія – це конкурування із іншими містами за бізнес, за жителів і за туристів. Запрошуються до обговорення всі активні та креативні вінничани, які мають певні ідеї в рамках цієї стратегії – маркетологи, економісти, урбаністи, культурні діячі, громадські активісти, художники, дизайнери, – розповіла Vежі директорка Інституту розвитку міст Аліна Дяченко.
Зустрічають по бренду, або Чи треба продавати Вінницю?
Зустріч у форматі відкритого простору (OpenSpaсe) організовують Вінницька міська рада спільно із українсько-канадським проектом ПРОМІС «Партнерство для розвитку міст». Захід триватиме протягом п’яти годин – із 12:00 до 17:00 у приміщенні Центральної міської бібліотеки імені Бевза (Хмельницьке шосе,4). У зустрічі також візьмуть участь експерти проету ПРОМІС.
Учасники заходу зможуть запропонувати ідеї, теми для можливих майбутніх проектів створення позитивного іміджу Вінниці та обговорити їх в малих групах. Учасники вільно вирішуватимуть, в якому обговоренні вони хочуть брати участь, а також зможуть переходити з групи в групу в будь-який час. В проектах учасників має бути відображена ідея бренду міста: «Вінниця – місто стійкого лідерства, інноваційне, толерантне, збалансоване та гармонійне». Після відбору та подальшої експертизи проекти буде включено до Маркетингової стратегії міста.
Олександр Вешелені: “Зустрічають по бренду, або Чи треба продавати Вінницю?”
Бажана тематика проектів:
- Проекти щодо візуалізації, «вирощування» та закріплення бренду у міському середовищі та інфраструктурі, зокрема – формування інвестиційних продуктів, створення сучасної туристичної інфраструктури, громадського простору, транспорту та послуг.
- Проекти щодо пожвавлення бренду у культурному середовищі міста, зокрема, проведення ділових і культурно-мистецьких заходів,подій національного та світового рівня для гостей міста,культурних заходів для мешканців.
- Проекти щодо промоції та просування бренду міста.
Для участі у Відкритому просторі необхідно до 19 квітня включно зареєструватися он-лайн ТУТ.
Додамо, що до створення бренду Вінниці входить і розробка самого якісного, об’ємного, промовистого та водночас лаконічного логотипу міста. Проте, це все може бути здійснено лише після того, як буде розставлено акценти на сильних сторонах Вінниці, які будуть цікавими як її мешканцям, так і гостям.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.