Оновлено: 16 Грудня 2020, в 09:56
У Вінниці з’явився новий тролейбусний маршрут 12А. Він з’єднає Гніванське та Немирівське шосе. Курсуватиме на ньому тролейбус з автономним ходом.
Тролейбус «VinLine» їздитиме за новим маршрутом №12А «Гніванське шосе – Немирівське шосе», а саме: від зупинки «вул. Юзвинська» до зупинки «ТОВ «Грін Кул». Важливо, що цей тролейбус з автономним ходом, а тому маршрут вдалось збільшити на 3,3 кілометра в одному напрямку та не прокладати мережу.
Сьогодні, 22 жовтня, міський голова Сергій Моргунов перевірив, як працює модернізований транспорт, повідомляє Вінницька міська рада.
Цьогоріч на у «Вінницькій транспортній компанії» зібрали два тролейбуси «VinLine». Один з них – з можливістю автономного ходу на 20 кілометрів. Саме він розпочав курсувати на маршруті №12А «Гніванське шосе – Немирівське шосе».
– Коли ми капітально ремонтували в’їзд з Гніванського шосе, то ми вже передбачали кінцеву зупинку на розвороті, враховуючи, що тут розширюється приватний сектор, бо межі міста збільшились, – розповів очільник міста. – Коли зробили тролейбус з автономним ходом, то порахували, що це набагато вигідніше, ніж натягувати контактну лінію, додаткову підстанцію робити. Таким чином, ми продовжили маршрут на 3,3 км, а саме: 2,2 км на Немирівському шосе та 1,1 км на Гніванському – від зуп. «Аграрний університет» до зупинок «Хуторок» та «Юзвинська».
За його словами, транспортне майбутнє не лише за тролейбусами з автономним ходом, але й також за автобусами на газу та електробусами.
– Ми, як інноваційне місто, будемо впроваджувати рішення, які дозволять покращити транспортне сполучення та враховуватимуть екологічну складову, – додав Сергій Моргунов.
Директор транспортної компанії Михайло Луценко також запевнив, що вони готові й надалі збирати тролейбуси з автономним ходом. Якщо дозволятимуть фінансові можливості, то наступний такий тролейбус зможуть зробити вже у 2021 році.
– Тролейбус заряджається від лінії, а коли стоїть в депо, то заряджається від 380 Вт, тобто просто робиться підзарядка. Зарядки вистачає йому тієї, що він заряджається на лінії для стабільної роботи протягом дня. Ми спокійно можемо їхати до 10 кілометрів на зарядці акумулятора, – пояснив Михайло Луценко.
Секретар міської ради Павло Яблонський також додав, що попри пандемію COVID-19, яка спричинила зокрема збитки транспортної компанії, у місті не скоротили маршрути, а навіть розширили.
За його словами, під час карантину транспортна компанія та міський бюджет втрачають близько 15 мільйонів гривень щомісяця. Він наголосив, що Вінниця одне з міст, де не зупиняли рух громадського транспорту у зв’язку з карантином, а додали додаткові одиниці на маршрути.
Фото – Вінницька міська рада
Дякуємо!
Тепер редактори знають.