У Вінниці працюють над створенням туристичного хабу. Це простір, який поєднає туристичні агенції, інформаційний центр та департамент маркетингу міста та туризму й допоможе туристам отримувати всю необхідну інформацію в одному місці.
Сьогодні, 5 березня, у Вінниці вперше презентували концепцію майбутнього туристичного хабу та показали його вигляд. Це проект, який реалізує Вінницька міська рада, щоб створити простір для гуртування спільноти, яка робить місто туристичним та гостинним.
Директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені розповів, що таке туристичний хаб і який він матиме вигляд. Його створять у будівлі за адресою Соборна, 89. Хаб поєднає в собі сучасний туристично-інформаційний центр, кав’ярню з літньою терасою та зоною дозвілля, освітній простір та зону для проведення різноманітних заходів, коворкінг туристичних стартапів, перемовну та тренінгову кімнати, а також офіси для співробітників департаменту маркетингу міста та туризму.
Заступник міського голови Андрій Очеретний наголосив, що у 2019 році місто отримало понад два мільйони гривень від туристичного збору. Відтак, у міській раді планують продовжувати розвивати привабливість Вінниці не лише для мешканців інших українських міст, а й для іноземних туристів.
ФАСАД
Перший поверх будинку по Соборній, 89 було споруджено ще у 1896-1900 роках. Тоді це було земське казначейство. У 1900-1914 роках було добудовано ще два поверхи. На фасаді будинку тоді були два великих вікна, які змінили у 1950-х роках під час реконструкції будівлі.
Туристичний хаб планує дещо відновити історичний вигляд та повернути два великі центральні вікна на будинку. Також планують облаштувати підсвітку фасаду.
– Для нас дуже важливий публічний простір, який знаходитиметься навколо туристично-інформаційного центру, тому є рішення вуличних меблів з озелененням. Також хочу звернути увагу на велопарковку. Вона буде загальнодоступною, а автомобільні парковки будуть лише для людей з інвалідністю. Зелені насадження також максимально збережені, – пояснив Олександр Вешелені.
Також поблизу входу до туристичного хабу встановлять перший у Вінниці електронний туристичний кіоск. Він працюватиме цілодобово та щодня. Обіцяють, що цей кіоск також буде вандалостійкий. Він надаватиме можливість туристам отримувати інформацію незалежно від того, коли людина підійшла – зранку, коли туристичний хаб ще зачинений, або ж опівночі.
– Одна ще цікава новація – бічна тераса, яка фактично є ось цим логічним акцентом того, що всередині приміщення функціонує кав’ярня. Будуть максимально понижені вікна для того, щоб дати ефект відкритості, – додає Олександр Вешелені. – В контексті озеленення ми тут бачимо декоративні злаки.
Подбають й про доступність – вхід буде з пандусом, а у самому приміщенні обладнають ліфт.
Наразі будівля за адресою вул. Соборна, 89 виглядає так:
ПЕРШИЙ ПОВЕРХ
На першому поверсі буде Туристично-інформаційний центр зі стійкою з промоційними матеріалами. Тут працюватимуть консультант, який надаватиме туристам всю необхідну інформацію, та адміністратор, який відповідатиме за функціонування всього простору.
– Є два формати комунікації: ви можете безпосередньо комунікувати з консультантом, або ж працювати з тачпадами, самостійно шукаючи інформацію. Вони є і на столі, і вбудовані в самі стійку, – пояснює очільник департаменту.
Також тут можна буде отримати довідкову інформацію, пов’язану з плануванням подорожей Вінницею, Вінниччиною та Україною, придбати сувеніри та приємно провести час в кав’ярні з літньою терасою. Щоправда, кав’ярня буде невеликою і розрахованою лише на відвідувачів.
Також на першому поверсі буде розташований івент-простір. Його використовуватимуть для організації туристичних освітніх подій, семінарів, хакатонів, бізнес-подій (зустрічей, конференцій), кулінарних майстер-класів та презентацій страв, прес-конференцій, культурних подій (кінопоказів, виставок). Крім цього, тут буде розміщена бібліотека спеціалізованої літератури з туризму, маркетингу та історії міста і відпочинкова зона для туристів.
Планують, що цей простір буде розрахований на 40 осіб. Крім того, висота стель дозволяє облаштувати зону відпочинку з пуфами та столиками.
– Звичайно, тут буде забезпечено максимально комфортні умови для проведення заходів: екран, аудіо система, робочі комп’ютери. Все для того, аби проводити заходи.
Наразі у будівлі вже відбулись деякі будівельні роботи: робітники перевіряли фундамент, почали розбирати покриття на стінах та стелях, у кімнатах лежать старі меблі, а в деяких навіть збереглись світильники.
ДРУГИЙ ПОВЕРХ
На цьому поверсі будуть офіси працівників Департаменту маркетингу міста та туризму. Тут також буде кімната для перемовин та тренінгів.
– Це кімната, яка використовуватиметься й у форматі робочих нарад працівників і коли вона буде вільна, то також може бути використана резидентами коворкінгу, або відвідувачами, які планують там проведення певних закритих заходів. Тут у нас 18 посадкових місць, пересувний екран.
До речі, стіни між кімнатами будуть прозорі. За словами Олександра Вешелені, це для того, щоб створити ефект відкритості, доступності та прозорості.
ТРЕТІЙ ПОВЕРХ
На третьому поверсі розташують коворкінг для туристичних стартапів. Тут працюватимуть екскурсійні бюро, агенти з надання послуг конференц-сервісу, агенти медичного туризму, брендингові й маркетингові агенції, туристичні ІТ-сервіси, генеалоги тощо.
Тут також будуть розташовані офіси департаменту міста та туризму. Для зручності співробітників обладнають невеличку кухню.
Наразі ще невідомо у скільки обійдеться така реконструкція будівлі, оскільки триває експертиза. Однак вже незабаром оголосять тендер, аби у квітні розпочати роботи. У департаменті сподіваються, що туристичний хаб відкриє свої двері для відвідувачів вже на початку 2021 року.
Фото Марини Сербінович
Графіка департаменту маркетингу міста та туризму
Дякуємо!
Тепер редактори знають.