“Місто ідей”: у Вінниці представили “посібник з використання стилю міста”. ГРАФІКА

14:20
Автор: Катерина Дядюк
Become a Patron!

Сьогодні, 26 червня, депутати міської ради затвердили брендбук “Візуалізація бренду міста Вінниці”. Це посібник з використання стилістики бренду – візуального стилю Вінниці.

На сайті Вінницької міської ради повідомили, що у документі описано концепцію бренду Вінниці, правила використання та розміщення візуальної ідентифікації нашого міста. Йдеться про логотип, шрифти, кольори, правила розміщення тощо.

Крім цього там наведено приклади використання бренду на брошурах, книгах, бланках, візитках, футболках, блокнотах, туристичних табличках, екранах електронних пристроїв тощо.

 

Зазначається, що брендбук “Візуалізація бренду міста Вінниці” розроблено Вінницькою міською радою на основі посібника з використання стилю, створеного компанією “Fedoriv” за підтримки проєкту міжнародної технічної допомоги “Партнерство для розвитку міст” (Проект ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки уряду Канади.

 

У брендбуці акцентується увага на тому, що Вінниця – місто ідей, можливостей, комфорту та подорожей. Є пояснення, як працювати з усіма елементами айдентики і не сплутувати їх з офіційною символікою міста. Подано приклади розміщення логотипу на зображеннях.

Також один з розділів брендбуку присвячений шрифтам, яких для Вінниці розроблено чотири варіанти: три текстові і один декоративний. Щодо кольорів, то фірмова палітра Вінниці складається з дев’яти кольорів, які поєднуються за певною гармонією. Також є допоміжні графічні елементи (примітиви) – особливі складові стилю.

 

 

 

 

– Брендбук “Візуалізація бренду міста Вінниці” – це концептуальна, цілісна ідея, яка слугує основою для “спілкування” міста зі світом. Ключові категорії, навколо яких будується бренд, – образи міста, ідентичність та імідж. Поняття територіального брендингу безпосередньо пов’язане з інвестиційною привабливістю, розвитком туризму, урбаністикою, промоцією та маркетингом, – розповідає директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені.

– Бренд міста Вінниці розроблений на основі Маркетингової стратегії, яка була вибудувана після опитування вінничан: представників бізнесу, влади, громади, освітян, митців і міжнародних фахівців. Візуальний стиль базується на логотипі, що створений за мотивами герба Вінниці, слогані “Місто ідей” та унікальних шрифтах, розроблених спеціально для міста.

 

 

Олександр Вешелені додав, що всі необхідні елементи та брендбук розміщені у відкритому доступі за ЦИМ посиланням, тож вінничани можуть вільно використовувати їх у повсякденному житті.

Втім зазначається, що у комерційних цілях брендом можуть послуговуватись тільки ті підприємства, які функціонують у межах правового поля, соціально свідомі та допомагають формувати позитивний імідж міста.

– Можна використовувати брендбук в тому числі й при формуванні вивісок тим, хто займається бізнесом. Взагалі, я думаю що це гарна справа для популяризації нашого міста у ракурсі “Вінниця – місто ідей”, – каже міський голова Сергій Моргунов.

Крім того, щоб запобігти виникненню помилок при використанні візуального стилю Вінниці, можна проконсультуватися з фахівцями Департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради. Контакти департаменту: (0432) 50-75-85, електронна поштова скринька: [email protected].

Трохи більше року тому, 18 травня, на загал було презентовано концепцію бренду Вінниці, яка відображає сучасне обличчя міста. Тоді міський голова Сергій Моргунов та фахівець з брендування Андрій Федорів представили містянам та гостям Дня Європи нову айдентику міста під гаслом “Місто ідей”.
_
З того часу вінницькі підприємці вже спробували попрацювати з вінницьким стилем, результатом чого стали креативні й оригінальні варіанти оформлення, що помітно виділяються з-поміж інших дизайнерських рішень. Це дає можливість вивести вінницький продукт в окремий якісний сегмент, який легко ідентифікувати на зовнішньому ринку, свідченням чого стали позитивні відгуки з усієї країни та з-за її меж.
_
Паралельно розроблялися різні варіанти брендування сувенірної та промоційної продукції, що вручалася офіційним делегаціям та учасникам туристичних і промоційних заходів (джерело – vmr.gov.ua).

Фото, графіка – vmr.gov.ua

Читайте також: “Місто ідей”: у Вінниці презентували новий бренд міста. ВІДЕО

Читайте також: “Вінновації” та емоції: Андрій Федорів пояснив, чому новий бренд Вінниці саме такий. ФОТО, ВІДЕО

Читайте також: Презентували логотип мелодії “Щедрик”. ВІДЕО

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.