Вінничан запрошують взяти участь в опитуванні щодо особливостей сприйняття Вінниці її мешканцями. Це роблять у рамках підготовки до розробки нової маркетингової стратегії міста
Як повідомили на офіційній фейсбук-сторінці “Департаменту маркетингу міста та туризму”, опитування буде тривати до 27 вересня онлайн та офлайн. Запитання стосуються визначних місць та особистостей, улюблених локацій для відпочинку, туристичного та бізнес-потенціалу, а також впізнаваності бренду Вінниці та її продуктів.
У результаті це допоможе зрозуміти, наскільки вінничани люблять своє місто, а також наскільки вони готові розповідати про нього людям з інших регіонів та працювати над його туристичним іміджем.
– Результати будуть використані робочою групою для визначення складових майбутньої маркетингової стратегії, яка дозволить дієво конкурувати з іншими містами як всередині України, так і за її межами. Опитування дасть змогу краще зрозуміти членів територіальної громади, сформувати позиціювання Вінниці на українському та міжнародному ринках, впровадити нові інструменти для просування бренду міста, – йдеться у повідомленні.
Заповнити опитувальник можна до 27 вересня за ЦИМ посиланням, а також 11 вересня на локації “Гостинна Вінниця” (біля площі Ліверпуль) у рамках святкування Дня міста.
У 2018 році Вінниця стала однією з перших в Україні, хто затвердив Маркетингову стратегію міста, розроблену за підтримки канадського проєкту ПРОМІС. Втілення цього документу дозволило розпочати системний брендинг території та збільшити присутність Вінниці в інформаційному полі, залучивши більшу кількість інвесторів та туристів
Ілюстрація – з фейсбук-сторінки Департаменту маркетингу міста та туризму
Дякуємо!
Тепер редактори знають.