Сьогодні, 3 червня, у Вінниці представили туристичний бренд Вінниччини та підписали Угоду про співпрацю з президентом Національної туристичної організації України. Відтак, символом туристичного бренду стала об’ємна літера “V” з контурами області всередині.
На представленні бренду у ресторані “Mont Blanc” зібралося кілька десятків людей, зокрема голова вінницької ОДА Сергій Борзов, президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга, заступник міського голови Андрій Очеретний та інші. За словами пана Ліптуги, презентація бренду мала відбутися ще раніше, але була відкладена через пандемію.
Перед представленням туристичного бренду Сергій Борзов та Іван Ліптуга підписали Угоду про співпрацю «для налагодження усіх туристичних процесів в області», як зазначила ведуча заходу.
Представляв туристичний бренд Вінниччини президент Національної туристичної організації України. Іван Ліптуга розповів, що туристичний бренд – це важливий елемент представлення регіону в Україні та світі, але не є самоціллю, відтак підкреслив важливість використання бренду у практиці. Розповідає, що розроблення зручного унікального туристичного бренду допоможе сектору туризму використовувати впізнавані образи для комунікації та просування своїх туристичних послуг. Зокрема ідеться про використання брендованого лого, зокрема, на банері, футболках, сітілайтах та елементах благоустрою міста.
Він також згадав вдалу практику створення та використання брендингу міста Вінниці. «Вінниці вдалося втілити ідею в практичну діяльність», – каже пан Іван. Як і голова ОДА, у своїй промові Ліптуга згадав потенціал нашого регіону, зокрема санаторії у Немирові та Хмільнику. Зрештою Іван Ліптуга показав усі десять варіантів логотипів регіону, які були створені за результатами роботи робочої групи під час бренд-сесії у 2019 році. Тоді до створення ідеї бренду долучилися місцевий бізнес, представники туризму, студенти, гіди, підприємці та усі, хто зацікавлений у розвитку туризму в нашій області.
Серед основних символів, над якими працювали робочі групи, були яблука, серце, контури області, сонце та місяць.
– Вінниччина – це “подорож зображеннями”, Щедрик, яблуневі сади, унікальна кухня, сало – про такі елементи говорили майже всі, – каже Ліптуга. – Ми виконали СВОТ аналіз сильних та слабких сторін, виділили відомі образи людей, кольори, запахи та навіть звуки, з якими має асоціюватися Вінниччина.
Фінальним узгодженим варіантом туристичного бренду стала об’ємна літера “V”, в середині якого зображені контури області. Пояснюють, що знак “V” може означати й літеру (від назви області Вінниччини), і серце, і знак «мир». Як зазначив Ліптуга, об’ємна літера може змінювати колір та заповнення залежно від призначення. Елементом бренду також фраза “Подорож за враженнями”, або англійською “The journey for impressions”.
А так виглядали зображення бренду, які були відхилені:
– Сподіваюся, що бренд буде прийнятий людьми, які працюють в турсекторі та інших секторах. Бо бренд можна вважати успішним, якщо він пройшов усі етапи критики, – додав на завершення Іван Ліптуга.
Після презентації виступив Андрій Очеретний, також до зустрічі долучився ексочільник ОДА Владислав Скальський онлайн з Києва.
– Я хочу, щоб коли будуть згадувати Україну, будуть казати, що це та країна, де є Вінниччина, – сказав Скальський.
Брендбук Вінниччини буде опублікований згодом. За словами Ліптуги, сам логотип створила “Студія Івана Воїна”.
Нагадаємо, що бренд Вінниці представили у 2019 році, а брендбук – 2020 року. Відтепер його можна побачити на візуальних матеріалах міськради, у кав’ярнях на стаканах та на стінах закладів харчування.
Фото Марини Сербінович
Дякуємо!
Тепер редактори знають.