У Вінниці з понеділка 6 листопада відновили рух трамваїв та приватного транспорту по вулиці Батозькій, де виконали капітальну реконструкцію.
Так, з 6 листопада кінцевою зупинкою трамваїв за маршрутами № 1, 4, 6 буде зупинка «Залізничний вокзал» (раніше трамвай рухався до Муніципального ринку). Також через Батозьку їхатимуть автобуси № 2 «Вул. Сергія Зулінського – Пл. Шкільна», № 20 «Водоканал – Хутір Шевченка» та маршрутні таксі № 2Б «Пл. Шкільна – смт Десна», № 9А «Залізничний вокзал – Хутір Шевченка».
До того ж, після капремонту кількість одиниць громадського транспорту на маршрутах №1, 4 та 6 збільшили:
– На п’ять одиниць громадського транспорту стало більше на цьому маршруті: три у напрямку “Барське Шосе” та по одному на “Вишеньку” та “Електромережу”. Розклад руху є на зупинках, на інформаційному табло, в онлайн системі чи на сайті, — пояснив “Суспільному. Вінниця” начальник відділу експлуатації “Вінницької транспортної компанії” Микола Заверуха.
Нагадаємо, на цій локації капітальний ремонт стартував ще наприкінці 2021 року, однак роботи призупинили з початком повномасштабного вторгнення рф в Україну. З 14 березня 2022-го їх відновили. Цьогоріч підготовчі роботи для відновлення реконструкції вулиці Батозької розпочалися в середині травня.
– Вулицю закрили на ремонт ще в далекому 2021 році, проте COVID та повномасштабне вторгнення внесли корективи в плани. Місто вимушене було завершити проект, адже трамвай не доїжджав до вокзалу – основного джерела пасажиропотоку. Крім того, весь трафік з Батозької змістився ближче до центру міста – на Брацлавську, Київську, Замостянську та інші, через що страждала транспортна система міста, – зазначив урбаніст та депутат міськради Віктор Перлов.
У межах комплексної реконструкції вулиці виконали заміну усіх підземних комунікацій, перенесення повітряних ліній під землю, облаштування нового дорожнього покриття та тротуарів, освітлення, камер відеоспостереження.
Заступник директора підрядної організації Василь Купринюк розповів “Суспільному. Вінниця”:
– Дорога була розширена, дві смуги в одну та іншу сторону. Вело- та пішохідні доріжки, зелена зона, тролейбусні й трамвайні зупинки. Також висаджені дерева, канадські клени.
На Батозькій облаштували “Оксамитовий шлях” – така технологія облаштування трамвайних колій дозволяє зменшити рівень шуму та вібрацій від руху трамваїв.
На Батозькій облаштували й зупинки для очікування громадського транспорту та велодоріжки, нанесено відповідну розмітку.
– Трамвайні зупинки виконанні у вигляді “віденських зупинок” – підвищення проїжджої частини, що слугує посадковим майданчиком. Це з одного боку підвищує безпеку руху, адже знижується швидкість транспорту, а з другого – робить посадку доступнішою для маломобільних груп населення, – підкреслив Перлов.
Як виглядає нині вулиця Батозька – дивіться на фото нашого Євгена Симоненка:
Дякуємо!
Тепер редактори знають.