Швейцарське бюро співробітництва в Україні, уповноважений консультант щодо реалізації проєкту «Цюрихський трамвай для Вінниці» Rubi Bahntechnik та «Вінницька транспортна компанія» 11 жовтня оголосили міжнародний тендер на закупівлю трамвайних рейок для завершення реконструкції трамвайного полотна по вулиці Батозькій.
Як повідомляє Вінницька міська рада, прокладання трамвайного полотна відбуватиметься за технологією «оксамитовий шлях». Її перевага – це майже повна ліквідація стиків між коліями. Це дасть змогу забезпечити відсутність стуку коліс, а також підвищить швидкість руху і комфорт для пасажирів. Зокрема, зменшить зношення коліс трамвая та верхньої будови колії.
Роботи з реконструкції по вулиці Батозької розпочались ще у липні 2021 року і мали завершитись у липні поточного року. Та через повномасштабне вторгнення вони тимчасово призупинились, так як було обмежено фінансування місцевих програм.
Через обмеження воєнного стану ми не мали можливість завершити реконструкцію трамвайного полотна на вулиці Батозькій. Тому ми звернулись за допомогою до наших партнерів зі Швейцарської Конфедерації. Після завершення всіх процедур закупки та передачі ми зможемо завершити роботи з реконструкції. Маємо надію, що у найближчому майбутньому буде відновлено рух трамваїв до Залізничного вокзалу, – каже директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін.
Зазначено, що ознайомитись з тендером можна за ЦИМ посиланням.
Нагадаємо, у Вінниці з 1 листопада 2021 року по 31 липня 2022 року перекривали рух транспорту по вулиці Батозькій на ділянці від вул. Академіка Янгеля до площі Привокзальної. Станом на 4 квітня 2022 року на вулиці Батозька підготували основу під «оксамитовий шлях» для трамваїв. Наступний етап, який мав бути, – укладання плит під нові трамвайні колії.
На фото – вулиця Батозька навесні 2022 року:
Фото – vmr.gov.ua
Дякуємо!
Тепер редактори знають.