Сьогодні, 11 липня, у Вінниці помітили “City Tour” трамвай, розфарбований в червоний та синій кольори в стилістиці нового бренду міста. У Департаменті маркетингу міста та туризму повідомили, що офіційно його презентують до Дня Міста.
Близько 12:00 фото цього трамваю на своїй сторінці у Фейсбук опублікував Андрій Піжевський з підписом: “Щойно помітив, кайф!”. У коментарях до цього допису співробітник Департаменту маркетингу міста та туризму зазначив, що “це наш новий City Tour трамвай”, але більше – жодних подробиць.
На фото можна помітити, що трамвай “City Tour” має точно такий номер, як в екскурсійному трамваї “Везунчик” – 233. Владислав Скальський, заступник вінницького міського голови, у коментарі Vежі підтвердив, що це й справді “Везунчик”, який оновили “згідно з бренд-буком”.
Нагадаємо, що бренд міста для Вінниці розробляла одна з найвідоміших брендингових агенцій України – “Fedoriv”. Під час презентації, на День Європи 18 травня, Андрій Федорів зазначив, що сподівається “невдовзі цей бренд проросте скрізь”, маючи на увазі використання логотипу та всієї айдентики як в промо-роликах міста, так і просто на вулицях у повсякденному житті: на сувенірах, одязі на вивісках магазинів та кав’ярень тощо.
Попри те, що айдентика бренду сподобалася не всім, потроху він “приживається”.
Раніше “Везунчик” виглядав так.
В офіційному коментарі Департаменту нам повідомили, що візуалізацію “City tour” екскурсійного трамвайчика “Везунчик” “Вінницькій транспортній компанії” запропонувала саме агенція “Fedoriv”, і що брендування трамваю є частиною комунікаційної стратегії впровадження бренду “Місто ідей”.
Також відомо, що наразі поїздки цим трамваєм є тестовими, оскільки необхідно здійснити “післяремонтну обкатку вагону”. Також тривають заходи з реновації (оновлення – авт.) салону. А офіційно “City tour” трамвай презентують до Дня Міста.
– Не зважаючи на продовження роботи з оновлення трамваю, зараз це є діючий екскурсійний маршрут, яким можуть скористатися як мешканці, так і гості міста. Офіційний запуск вагону заплановано до Дня Міста, – повідомили у Департаменті маркетингу міста та туризму.
Фото – зі сторінки Андрія Піжевського у Фейсбук
Дякуємо!
Тепер редактори знають.