Міністерство економіки України запускає платформу «Пульс» для збору зворотного зв’язку від бізнесу. Мета – створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг.
Як повідомляє Міністерство економіки України, це онлайн платформа для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани. Та поступово їхня кількість збільшуватиметься.
Перша віцепрем’єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко зауважила, що у планах інтегрувати «Пульс» до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів:
Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців).
Система складатиметься з трьох компонентів. Це дашборд, інформаційне вікно та особистий кабінет.
– Дашборд – інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками. Вона дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень публічні.
– В інформаційному вікні для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.
Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір — коротку та довгу.
Коротка — для оцінки базових критеріїв (умови відкриття / закриття бізнесу, відсутність незаконних перевірок, а також ще вісім показників) і оцінювання державного органу, з яким мали справу. Ці дані будуть використані для подальшого узагальнення проблематики та пріоритизації вирішення найвагоміших питань.
Довга — передбачає можливість більш конкретно поділитися досвідом і вказати, який орган влади та особа(и) перешкоджали підприємницькій діяльності. Ця форма опрацьовується інакше. Вона може бути спрямована або до Урядового контактного центру, де обробляється як звернення громадянина, або у складних випадках — до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій.
– Особистий кабінет. Після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати статус її розгляду онлайн в особистому кабінеті – від моменту формування заявки до відповіді представника держави. Коли отримає відповідь, буде можливість оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.
Зазначено, платформа це частина політики «Зроблено в Україні», ініційованої Президентом України Володимиром Зеленським взимку.
Нагадаємо, у Вінниці почав працювати регіональний офіс «Зроблено в Україні». У ньому підприємці можуть отримати інформацію, консультації та допомогу в оформленні документів та бізнес-планів на урядові та регіональні грантові програми.
Ілюстрація – depositphotos.com, фото – сайт Мінекономіки
Дякуємо!
Тепер редактори знають.