Мінветеранів запускає проєкт з працевлаштування ветеранів і ветеранок на держслужбі

17:40
Автор: Юлія Плахтій
Become a Patron!

Міністерство у справах ветеранів України запустило е-Карту вакансій державної служби та органів місцевого самоврядування для ветеранів та ветеранок.

Як ідеться на сайті Міністерства, цей новий сервіс вже доступний на веб-платформі е-Ветеран та є візуалізацією інформації про вакансії державних органів, органів місцевого самоврядування та військових адміністрацій по всій Україні.

На момент запуску на е-Карті розміщено 170 вакансії, з них 92 – на державній службі, 37 — в органах місцевого самоврядування, 41 – у військових адміністраціях. Вакансії оновлюються в реальному часі, щоденно.

Мета — полегшити ветеранам та ветеранкам війни процес пошуку роботи та сприяти їхньому працевлаштуванню на державну службу. Користувачі можуть обрати для себе вакансії у різних регіонах країни, а також отримати детальну інформацію про функціональні обов’язки, вимоги до кандидатів, рівень заробітної плати та контакти для зворотного зв’язку, перейшовши до вкладки “Таблиця”.

В.о. Міністра у справах ветеранів України Олександр Порхун наголошує

– Наша стратегія — заохочувати ветеранів і ветеранок до працевлаштування на державну службу. Наприклад, в Мінветеранів вже понад 17% штату – це ветерани і ветеранки, члени їхніх родин і сімей загиблих, діючих військовослужбовців, колишні військовополонені. Хто, як не ветеранська спільнота, краще знається на своїх потребах та можливостях. А держслужба дає перспективи, як і що треба змінити в системі, ветеранській політиці, щоб ці перетворення були відчутні та ефективні.

За словами Олександра Порхуна, е-Карта вакансій держслужби — лише перший етап в системі працевлаштування. Невдовзі Мінветеранів запустить додатковий цифровий продукт з пошуку робочих місць у бізнесі. Він також додав, що Мінветеранів спільно з robota.ua та work.ua вже реалізовують спільні проєкти з професійної адаптації та працевлаштування.

Голова Національного агентства України з питань державної служби Наталія Алюшина відзначила необхідність активного залучення ветеранів і ветеранок до суспільного життя, зокрема через створення умов інклюзії в органах публічної влади.

– E-Карта вакансій для ветеранів та ветеранок засвідчує відкритість держави і її готовність залучати своїх захисників до публічної служби. Важливо сконцентрувати на цьому цифровому інструменті максимальну кількість вакансій, цікавих для ветеранів і ветеранок. А ще важливіше — забезпечити пряму комунікацію між роботодавцями і тими, хто розглядає можливість зайнятості у державному секторі. Ідеться про наших чинних колег, які наразі захищають країну, і тих, хто цікавиться такою перспективою після повернення до мирного життя. Саме тому НАДС приділяє значну увагу питанням інклюзії в органах публічної влади. Ідеться про створення умов соціальної адаптації в колективах і безбар’єрності на робочому місці, — зауважила Голова НАДС Наталія Алюшина.

Розробка е-Карти вакансій здійснювалась у співпраці з Національним агентством України з питань державної служби (НАДС) та Міжнародною організацією з міграції (МОМ).

Ілюстративне фото – rferl.org

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.