У Вінниці оприлюднили оновлену статистику з підрахунку велосипедистів на дорогах міста. Серед іншого, урбаністи дослідили співвідношення чоловіків та жінок на велосипедах, кількість серед них людей у шоломах та тих, хто їздить по автошляхах.
Як написав на своїй сторінці очільник наглядової ради ГО “Вінниця Мобільна” Олександр Царевський, підрахунок відбувався два дні: в п’ятницю 16 жовтня зранку та ввечері та в неділю 18 жовтня вдень. Окрім волонтерів, які рахували велосипедистів на перехрестях, підрахунок проводився і по записах камер “Ситуаційного центру”.
– Цей етап є однією з ключових точок для формування розуміння основних напрямків та маршрутів велосипедистів і їх завантаженості, в тому числі в контексті сезонності.
Ми не очікували явного сплеску по кількості велосипедистів в порівнянні із спекотним літом: зараз ми напрацьовуємо точки відліку по сезонах (літо/осінь/весна) і дуже хочеться, щоб вони були коректними, що дасть в майбутньому можливість робити якісний аналіз і моделювання транспортних потоків, – зазначив Царевський.
Згідно з цією статистикою, жінки все ще набагато менше користуються двоколісними – не більше 10,3% від загальної кількості велосипедистів.
В шоломі їздять не більше 13,1%, а тих, хто виїжджає на дорогу – 18,2%, у вихідний день. Найбільше велосипедистів спостерігається у п’ятницю ввечері – 726, хоча влітку в цей самий час в будній день нарахували 1206. Найменше цього разу велосипедистів було в неділю (391), хоча таку кількість пояснюють несприятливою погодою того дня.
В порівнянні з літом кількість велосипедистів зменшилась, що є впливом сезонного фактору та погоди, ідеться в дописі Олександра.
– Як і літом найбільша щільність велотрафіку припала на вхід в ЦПКіВ ім Леонтовича якій є перетином популярних веломаршрутів. Сподіваємось що це стане достатньою підставою для того щоб припинити прикриватись статусом «пам’ятки садово – паркового мистецтва» і таки зробити велодоріжку, яка дасть можливість комфортно і безпечно доїздити до центру міста”, – пише Олександр. – Крім того пішохідні переходи до ЦПКіВ ім Леонтовича через вул. Хмельницьке шосе і вул. Магістратську потребують нанесення розмітки 1.15 “велопереїзд” з відповідним облаштуванням/розширенням пандусів адже це з’єднання кількох популярних веломаршрутів
Також організатори підрахунку зазначають, що електро-самокати (сігвеї, гіроборди) показали незначний приріст. “Це є вагомим аргументом для введення учасників дорожнього руху в ПДР, бо до сьогодні їхні права і обов’язки ніде не прописані”.
Результати аналогічного літнього підрахунку можна переглянути ТУТ.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.