Від завтра, 9 жовтня, структурні підрозділи енергетичної компанії “Енера Вінниця” переходять на дистанційну комунікацію і деякі Центри обслуговування припинять прийом споживачів. Причиною назвали постійне зростання рівня захворюваності на COVID-19.
Про те, що центри обслуговування переведуть на режим дистанційної консультації, повідомили на фейсбук-сторінці товариства. Також там зазначили, що всі питання, щодо постачання електроенергії можна вирішити за телефонами.
Кол-центр – (0432) 32-97-77 (багатоканальний). За цим телефоном споживачі можуть розв’язувати всі питання щодо електропостачання. Оператори надають консультації з 8:00 до 18:00. Номери телефонів Центрів обслуговування клієнтів є на сайті Товариства. Контакти ТОВ “ЕНЕРА ВІННИЦЯ” (Пирогова, 131) – ТУТ.
- Відділ по роботі зі споживачами е/е – (0432) 65-86-10. Графік роботи: пн.: чтв-8:00-17:00, птн.: 8:00-15:45.
- Інформаційно-консультаційний центр – (0432) 65-86-11. Графік роботи: пн.-чтв: 8:00-17:00, птн.: 8:00-15:45.
- Договірний відділ – (0432) 65-86-07;
- Щодо роботи особистого кабінету – 050 401 45 05;
- Відділ по роботі на конкурентному ринку – 050 179 78 88;
- Група по роботі з побутовими споживачами – 050 017 71 16; 050 017 71 29; 050 017 71 31;
- ЦОК № 3 (ВІННИЦЯ) – 050 499 87 08; 050 077 55 51; 050 038 03 42;
- Група з договірної роботи – 050 499 87 06;
- Група по роботі з побутовими споживачами – 050 499 87 09; 050 352 55 54;
- ЦОК № 1 (БАР) – 050 036 11 59;
- ЦОК № 12 (ЛІТИН) – 050 036 97 91;
- ЦОК № 15 (НЕМИРІВ) – 050 037 19 04;
- ЦОК № 16 (ОРАТІВ) – 050 037 19 28;
- ЦОК № 24 (ХМІЛЬНИК) – 050 037 90 33;
- ЦОК № 28 (ЯМПІЛЬ) – 050 039 04 89.
Також повідомляється, що у кожному Центрі обслуговування будуть створені скриньки для звернень, де споживачі зможуть залишити письмові повідомлення для фахівців ЦОКу.
Ілюстративне фото – novator.io
Дякуємо!
Тепер редактори знають.