У Вінниці вперше скористалися сервісом “е-Малятко”

18:21
Автор: Катерина Дядюк
Become a Patron!

Наприкінці минулого тижня мобільний адміністратор вінницького Прозорого офісу оформив перші документи в рамках загальнонаціонального проекту “е-Малятко”. А вже сьогодні, 4 лютого, “новоспечена” матуся отримала всі необхідні документи.

У міській раді повідомили, що Ірина Власенко написала лише одну заяву, а в результаті отримала можливість скористатись сімома послугами, серед яких оформлення свідоцтва про народження та допомоги при народженні дитини, реєстрація місця проживання та інші.

Зазначається, що до цього батьки новонароджених отримували цей комплекс реєстраційних послуг у різних інстанціях.

У повідомленні йдеться, що у Вінниці сервісом “е-Малятко” можуть скористатися лише громадяни України мешканці Вінницької міської ОТГ. Натомість жінки, які народжували в пологових будинках Вінниці, але зареєстровані в інших громадах, мають звернутись до своїх ЦНАПів для оформлення документів за звичайною процедурою.

Наразі процедура оформлення документів відбувається таким чином. Якщо матуся готова оформити документи в пологовому будинку, до неї приїде наш мобільний адміністратор і все зробить. З часом цю роботу будуть виконувати працівники пологових, які матимуть відповідні повноваження, – розповіла Ірина Копчук, директорка Департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради.

Часто буває, що після пологів батькам не до оформлення документів, і вони планують зайнятись цими справами дещо пізніше. Тоді протягом трьох місяців від народження дитини вони можуть прийти до Прозорого офісу, і вже у нас написати заяву для отримання комплексної послуги “е-Малятко”. За результатами послуги вони також мають прийти до центру адмінпослуг.

У Вінниці комплексну послугу при народженні дитини “е-Малятко” можна отримати у центральному відділенні Прозорого офісу на вулиці Соборній, 59. Незабаром вона буде доступна у всіх відділеннях ЦНАПу, РАЦСі та усіх пологових будинках Вінниці.

Скориставшись проектом “е-Малятко”, можна отримати за однією заявою сім послуг:
1) реєстрація народженої дитини (оформлення свідоцтва про народження);
2) реєстрація місця проживання дитини; призначення допомоги при народженні дитини;
3) визначення походження народження дитини (якщо батьки не перебувають у зареєстрованому шлюбі);
4) реєстрація в державному реєстрі фізичних осіб-платників податків;
5) визначення належності дитини до громадянства України;
6) присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;
7) призначення допомоги багатодітним сім’ям.
_
Надалі цей список доповнять ще дві послуги:
1)  внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
2) оформлення посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.

Фото – vmr.gov.ua

Читайте також: Вінничанин став першим українцем, який скористався “дешевим” кредитом державної програми

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.