У Вінниці призначили нового директора департаменту маркетингу міста та туризму

10:53
Автор: Дар'я Гоц
Become a Patron!

Вчора, 28 жовтня, департамент туризму Вінницької міської ради отримав нового очільника. Ним став Олександр Вешелені.

Департамент маркетингу міста і туризму вирішили створити у листопаді минулого року. Тоді керувати новостворенним департаментом доручили Галині Малець.

У серпні 2019 року вона вирішила звільнитися, а вже у жовтні новим очільником департаменту на апаратній нараді у міській раді призначили Олександра Вешелені.

Олександр Вешелені та Галина Малець

У коментарі Vежі він розповів, що департамент вже планує реалізувати декілька значних проектів. Зокрема, створять туристичний хаб на Соборній, 89 з безліччю цікавих можливостей для туристів і тих, хто працює для них, а також переосмислення та реновація колишнього Дитячого санаторію імені М. Коцюбинського в рамках проекту “Територія SUN“.

– А до кінця 2019 року маємо ще вдосталь цілей – представити Вінницю на Міжнародній виставці “ТурЕКСПО-Львів” і по-справжньому здивувати західноукраїнський ринок; презентувати перший в історії нашого міста туристичний ролик; провести промотур для туроператорів з ідеями на новий сезон; підбити спільно з Вінницьким історичним товариством перші підсумки проекту “Школа вінницького гіда” та вручити рекомендаційні бейджі найкращим екскурсоводам міста.

Також хочемо порадувати усіх вінничан та гостей можливістю придбати до свят оригінальну лінійку сувенірів та подарунків з брендованою стилістикою “Місто ідей” – для цього вже ведемо переговори з місцевими підприємцями.

– Найприємніше у роботі в міській раді та нашому департаменті зокрема – це відчуття великої енергії та надійної команди за плечима. У місті вже ефективно реалізується оновлена Програма розвитку туризму та Маркетингова стратегія, і за підсумками року нам дійсно буде чим похвалитися. Зараз дуже важлива задача – влитися в загальне річище Концепції інтегрованого розвитку і зробити туризм Вінниці майданчиком взаємодії різних секторів – і в просторовому розвитку, і стимулюванні малого та середнього підприємництва, і наповненні креативним змістом наших “буднів і свят”. Саме для цього активно напрацьовується Стратегія розвитку туризму 2030, в якій буде чимало новацій і навіть “вінновацій”, – додав Олександр Вешелені.

Детальніше про нового очільника департаменту туризму та маркетингу міста можна почитати в інтерв’ю Vежі ТУТ.

Читайте також: Олександр Вешелені: «Мрію, аби Вінниця стала Ісландією в Україні»

Читайте також: Галина Малець: “У новому туристичному сезоні до Вінниці приїде значно більше туристів, ніж раніше”. ВІДЕО

 

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.