У Вінниці затвердили статут комунального підприємства «Офіс туризму Вінниці», який вже цього року має запрацювати у майбутньому Туристичному хабі у Вінниці.
Як повідомляє Вінницька міська рада, новостворений «Офіс туризму» запрацює у місті з лютого.
Основою для його діяльності стане перейменоване та реорганізоване КП «Центр історії Вінниці», яке після створення окремого комунального закладу в галузі культури, – Музею Вінниці, – переходить в управління департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради.
Затвердили статут “Офісу туризму” 28 січня. Він стане ядром функціонування майбутнього Туристичного хабу (Соборній, 89), інших інформаційних пунктів (онлайн і офлайн) та привабливих для туристів виставкових проєктів.
Фото – Сергій Моргунов
Як ідеться у дописі, серед завдань Офісу – просування туристичних продуктів Вінниці у новому сезоні, запуск та функціонування Туристичного хабу відповідно до міжнародних стандартів, забезпечення інформаційного та організаційного супроводу різних видів та форм туризму, запровадження картки туриста і розвиток існуючих та нових виставкових проєктів.
– Модель, за якою створюється муніципальний туристичний фронт-офіс, враховує найкращі практики туристичних міст світу та України. Відповідно до стратегічних документів, туризм і сфера гостинності з кожним роком має ставати дедалі вагомішим фактором надходжень до бюджету через податки та збори, а також покращувати інвестиційну привабливість і позитивний імідж Вінниці на мапі Східної Європи. Офіс туризму буде місцем консолідації нових продуктів, яскравих турів та технологічних інновацій.
Найближчими місяцями триватиме, ідеться у повідомленні, триватиме “напрацювання екосистеми Туристичного хабу спільно з туристичним активом міста”. Після цього відбудеться публічне відкриття простору і запуск нових послуг в інформаційному центрі, подієвій зоні та коворкінгу.
Як виглядатиме Туристичний хаб зсередини та зовні дивіться у нашому матеріалі: Коворкінг, кав’ярня та івент-зона: стало відомо, як виглядатиме туристичний хаб у Вінниці. ГРАФІКА
Графіка департаменту маркетингу міста та туризму
Головне фото – Олександр Вешелені
Дякуємо!
Тепер редактори знають.