Швидко, ефективно і без зайвих зусиль: переваги та можливості послуги SMS-розсилки

19:15
Автор: Vежа
Become a Patron!

Реклама

У сучасному світі час має величезне значення. Зокрема це стосується бізнесу, де часто діяти потрібно оперативно. Серед іншого, йдеться і про постійну потребу бути у контакті з клієнтами, партнерами чи співробітниками. 

Якщо ви шукаєте варіант швидкого та зручного інформування значної кількості людей – розсилка смс здатна “взяти” це питання на себе. 

Так, якщо у вас є власна база клієнтів, яким періодично потрібно надсилати ту чи іншу інформацію – ви підключаєте послугу (самостійна відправка повідомлень чи автоматична), завантажуєте необхідну базу контактів, встановлюєте потрібні вам параметри, і далі система все робить сама. 

Так, наприклад, для бізнесу SMS-розсилка – це можливість оперативно інформувати клієнтів про ваші нові товари чи послуги, поточні акції та спеціальні пропозиції. Окрім цього, так зручно інформувати клієнтів, наприклад, про відкриття нових торгових точок, зміни графіків роботи. 

SMS-розсилка може бути автоматичною. Як варіант, вона зручна для сервісних повідомлень: якщо клієнт замовив у вас певний товар, за допомогою SMS йому можна надсилати інформацію про статус замовлення, оплати, доставки тощо. 

Також надсилання повідомлень може бути у відповідь на ту чи іншу дію: транзакційні сповіщення, інформування про зміну балансу і так далі. 

Окрім цього, SMS-розсилка – це ефективний інструмент для повідомлень-нагадувань. Наприклад, це може бути нагадування про заплановані зустрічі чи наближення певної події. 

Переваги SMS-розсилки

Надсилання SMS відбувається зі швидкістю від 100 SMS на секунду, що дозволяє ділитися інформацією дуже швидко та в потрібний момент. 

Серед іншого, можна обирати варіант ЦА: відправляти повідомлення усім контактам зі списку чи вибраним. 

Окрім зручності для вас, SMS-розсилка – це вчасне та зручне інформування для ваших адресатів, а отже – прояв турботи про вашу цільову аудиторію. У сфері торгівлі це однозначно матиме позитивний вплив на просування вашого бренду та збільшення продажів. 

До того ж, якщо ви підключили SMS-розсилку, у вас немає ризику “загубитися” у потоці повідомлень з соціальних мереж. 

Також можна не хвилюватися, що важлива інформація не потрапить до клієнта чи партнера через відсутність у нього доступу до Інтернету – протягом доби повідомлення зберігається на сервері. До слова, ви сплачуєте лише за SMS, які 100% дійшли до адресата. 

Щомісяця вам надаються детальні звіти щодо отримання цільовою аудиторією ваших повідомлень, прочитання тощо. 

Додамо, що “Київстар” пропонує тестовий період на 30 днів, аби ви змогли остаточно впевнитись у всіх зручностях та перевагах SMS-розсилки.