У Вінниці зареєстрували петицію, в якій просять продовжити доставляти “Муніципальні карти вінничанина” адресно додому.
Автор петиції Олександр Морозов вважає, що це дозволить уникнути великих черг біля будівлі “Вінницякартсервісу”.
– Наразі там кожен день стоїть не менше 100 осіб за “картою вінничанина” і більшість з них – пенсіонери. Це ненормально так робити, тим більш під час карантину, – йдеться у тексті звернення.
Нагадаємо, що під час карантину через COVID-19, у “Вінницякартсервісі” робили адресну доставку “Муніципальних карток вінничанина” усім громадянам, які їх замовили. Але після послаблення карантинних обмежень на підприємстві відновили видачі карток і біля будівлі почали утворюватися довгі черги.
У сюжеті телеканалу “ВІТА” повідомили, що переважно у таких чергах стоять люди 60+. У зв’язку з цим Катерина Бабіна, директорка КП “Вінницякартсервіс”, просить пенсіонерів не створювати ажіотаж, адже їздити в громадському транспорті вони можуть за пільговими посвідченнями.
– Пенсіонери можуть користуватися пільговими посвідченнями: не обов’язково мати картку для того, щоб пускали в транспорт, – пояснила Катерина Бабіна. – Транспорт дійсно був обмежений для пільгових категорій населення, але це було під час строгого карантину (тобто не пускали не тих, хто без картки, а не пускали тих, хто без довідки з роботи). Зараз пускають у транспорт всіх.
Підтримати петицію, з проханням продовжити доставляти “Муніципальні карти вінничанина” адресно додому, можна за ЦИМ посиланням. Станом на 27 травня, до кінця збору підписів залишилось 14 днів.
Нагадаємо, що у Вінницькій міській ОТГ почав діяти безготівковий розрахунок за проїзд у громадському транспорті. Розрахунок за допомогою “Муніципальної картки” є одним із них. Також ці картки є кількох видів: персоналізовані та не персоналізовані.
1) Неперсоналізована картка – у формі безконтактної смарткартки, є носієм електронного квитка та не містить жодної інформації про пасажира.
2) Персоналізована картка – Муніципальна карта вінничанина у формі безконтактної смарткартки, яка містить персональні дані пасажира (в тому числі нанесені на неї у графічному вигляді), і може використовуватися як носій електронного квитка та для інших послуг муніципалітету. Можлива візуальна інформація: назва категорії користувача для якої призначена карта, ПІБ особи, яка отримала картку, фото, номер картки, зона дії картки, QR-код, штрих-код, телефон центру підтримки, адреса Вебпорталу, інше.
Ілюстративне фото – з архіву Vежі
Ідентифікація вінничанина: які функції можуть з’явитися в Муніципальній картці
Дякуємо!
Тепер редактори знають.