У Вінниці презентували “Вінницький стандарт гостинності” – перелік принципів та порад для сфери гостинності в місті задля встановлення високого рівня обслуговування та сервісу .
Як повідомляє на своїй сторінці Департамент маркетингу міста та туризму, “над розробкою Вінницького стандарту гостинності працювали власники (-ці) та топ-менеджери (-ки) закладів розміщення та харчування, а також маркетологи (-ні). Роботу координувала експертка з продажу й сервісу, сертифікована бізнестренерка, спеціалістка зі створення та впровадження стандартів Оксана Марусич”.
Відтак опублікували і головні принципи “Вінницького стандарту гостинності”, яких, як сподіваються автори ідеї, дотримуватимуться вінницькі ресторатори та готельєри.
Серед іншого, в документі, графічно зображеному на сторінці, є розділи “Піраміда цінностей носіїв Вінницького стандарту гостинності”, “Кодекс гостинності” та “Вісім кроків до серця гостя”
Вісім кроків до серця гостя
Повідомляється, що “Стандарт розроблений в рамках проєкту «Вінницький стандарт гостинності: програма посилення конкурентоспроможності туристичної індустрії Вінниці» реалізується Спілка Підприємців Стіна
за фінансування Уряду Канади через Фонд сприяння розвитку малих і середніх підприємств проєкту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС) та підтримки Вінницької міської ради.
«Зроблено у Вінниці»: про крафтових виробників міста та де їх знайти. ФОТО
Дякуємо!
Тепер редактори знають.