Місто стійкого лідерства: у Вінниці продовжують розробляти “маркетинговий шлях” до власного бренду

13:48
Автор: admin
Become a Patron!

Сьогодні, 21 квітня у вінницькій бібліотеці ім. Бевза розпочався черговий етап розробки маркетингової стратегії Вінниці.

Захід відбувається за комунікативною технологією Open Space, який передбачає максимально не формалізоване спілкування та роботу експертів у малих групах, інтегрованих між собою. Цього дня робота над розробкою нового бренду Вінниці триватиме п’ять годин – до 17:00

 

Створити бренд Вінниці разом або Як «продати» місто: вінничан запрошують на Open Space-форум

На open space-форум з назвою “Проекти нового образу міста” зібралося понад чотири десятки вінничан: переважно громадські активісти, урбаністи та історики, а також представники Вінницької міської ради та канадського проекту ПРОМІС, що здійснює фінансову та організаційну підтримку проекту.

  

Сьогодні фахівці намагатимуться побудувати засади маркетингової стратегії навколо п’яти вінницьких цінностей, визначених раніше:

  • Толерантне місто (цінує різноманіття, створює рівні можливості, складний історичний досвід)
  • Інноваційне місто (постійно реагує на зміни, інновації – головна ознака муніципального управління, в місті мешкають креативні люди, які творять Вінницю)
  • Місто стійкого лідерства (місто чимдалі стає сильнішим попри політичні та економічні зміни, місто здатне народжувати лідерів)
  • Збалансоване місто (мешканці та влада знайшли спосіб жити у мирі, у Вінниці немає крайнощів, має насичене життя без рис надмірності, поєднує кращі риси західної та східної ментальності)
  • Історичне, справжнє місто.

    

Зустрічають по бренду, або Чи треба продавати Вінницю?

Згідно з форматом open-space, у ці хвилини починається вільне обговорення тем і проектів, які запропонують самі учасники: вони вільні приєднуватися до обговорення будь-якого проекту, зарпопонованого колегами. Після цього один з учасників кожної групи презентує результати обговорення у вигляді презентації, а за тим створюється “протокол обговорення” та “план дій реалізації проектів”, які згодом стануть частиною загальної маркетингової стратегії Вінниці.

 
   

Очікуйте незабаром на Vежі окремого матеріалу за результатами open-space-форуму.

Фото Андрія Завертаного