Публікації за датами

  • 05 Листопада/ 10:29

    Vinnytsia

    Публікація05.11.1910:29

    Автор:Катерина Дядюк

    Місто ідей: як Вінницю презентували на туристичній виставці у Львові. ФОТО

Нещодавно Вінницю, “дуже солодку та трохи солону”, презентували на ХХ Міжнародній виставці-ярмарку “ТурЕКСПО-Львів”.

На сайті Вінницької міської ради повідомили, що ця виставка відбулася у рамках Львівського міжнародного форуму індустрії туризму та гостинності, і там наше місто презентували всій Україні.

Вінниця презентувала себе не лише як “Місто ідей”. Відвідувачі виставки запам’ятають наше місто як тимчасову столицю Української Народної Республіки, а Вінниччину – як яблуневий край зі смачною колоритною кухнею, – йдеться у повідомленні.

Зокрема на стенді Вінниці, який був оформлений у концепції бренду “Місто ідей”, було представлено безліч цікавих ідей для подорожі. Працівники Департаменту маркетингу міста та туризму презентували місцеві туристичні продукти: новий каталог “Вінниця: ідеї на вікенд”, туристичні карти історичного центру та Вишеньки, буклет з новими екскурсіями “Школи вінницького гіда” та багато іншого.

Повідомляється, що приїздити до Вінниці на гостини та отримати яскраві враження запрошували і вінницькі екскурсійні бюро: “Подільський туристично-інформаційний центр” та “Віатур”, чиїми послугами цікавилося багато відвідувачів стенду. Вони, до речі, не лише щиро дивувалися різноманіттю вінницьких пропозицій, а й могли прихопити з собою багато яскравих сувенірів на згадку.

 

Паралельно з роботою стенду відбулася презентація проектів “Школа вінницького гіда” та “Вишенька на турі”. Зазначається, що презентація Олександра Вешелені, директора Департаменту маркетингу міста та туризму ВМР, викликала у колег чималий інтерес, тож багато учасників захотіло перейняти досвід цих проектів для своїх регіонів.

Ще однією “визначною подією”, у міськраді називають те, що безпосередньо на “ТурЕКСПО − Львів” та в соцмережах відбулася прем’єра відеоролика “Вінниця − це про Win-Win”, присвяченого Вінниці як унікальній туристичній дестинації (географічна територія, яка є привабливою для туристів − авт). Детальніше про це − ТУТ.

Це відео було створене за ініціативи Департаменту маркетингу міста та туризму в тандемі зі студією “Sochnoe video production”. Повідомляється також, що у перший день його появи ролик зібрав понад 100 тисяч переглядів у соцмережах.

Крім того, як вже зазначалося, на цій виставці Вінницю представили як тимчасову столицю УНР, а Вінниччину – як яблуневий край зі смачною колоритною кухнею

 

Так, у перший день виставки колектив Центру історії Вінниці розповідав про період тимчасової столичності Вінниці в добу Перших визвольних змагань. Історію можна було не просто почути, а й побачити – на стенді пройшла презентація Всеукраїнського фестивалю військово-історичної реконструкції “Вінниця – Столиця УНР”. А доповнили колорит столітньої давнини представники нового вінницького пабу “Кінь у Протигазі”, які презентували свою концепцію, меню та пригощали фірмовими наливками і намазками.

А другого дня вінницький стенд частував усіх запашними яблуками та місцевими смаколиками. З подільською кухнею львів’ян і представників інших регіонів знайомила вінницька гастрогідка Олена Павлова. Повідомляється, що як дослідниця вона розповідала про історію кухні Поділля, її різноманітність і цікаві особливості приготування відомих страв. А як кулінарна майстриня – пригощала учасників та відвідувачів виставки закусками з несподіваними поєднаннями інгредієнтів і яскравими смаками. А доповнювали ці страви натуральний яблуневий сік, зефір від ТМ “Солодка Мрія” та яблука з барського і вінницького господарств.

Представники інших міст і регіонів відзначали, що Вінниця цьогоріч підкорила всіх своєю гостинністю, різноманіттям, інтерактивом, смаком та колоритом. Тож по завершенню виставки ми можемо сміливо стверджувати, що її учасники відкрили для себе нову Вінницю – ідейну, вражаючу та повну приємних несподіванок. І таке поєднання спонукає усіх якнайшвидше відвідати наше місто ідей, – повідомили у міській раді.

Фото – vmr.gov.ua

Читайте також: “Дуже солодка та трохи солона”: презентували новий промо-ролик про Вінницю. ВІДЕО

Читайте також: “У Вишеньки є багато “родзинок”: у Вінниці встановили туристичні таблички зі шрифтом Брайля. ФОТО

Читайте також: “Місто ідей”: у Вінниці презентували новий бренд міста. ВІДЕО

Читайте також: «Солодка» та «з гірчинкою»: які гастробренди готує Вінниця для України. ФОТО

Читайте також: Visit Vinnytsia та спробуй гострий яблучний суп: чим вражає Вінниччина на туристичній виставці в Києві. ФОТОРЕПОРТАЖ

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

author avatar
Катерина Дядюк

Дякуємо!

Тепер редактори знають.