Борщ на вишні та вишневі драглі: у меню 20 закладів Вінниці з’являться спільні позиції

13:36
Автор: Vежа

Близько 20 закладів-амбасадорів Вінницького стандарту гостинності планують ввести спільні позиції в меню. Це будуть страви з вишнями (десерти та навіть борщ), які можуть стати візитною карткою Вінниці.  

Як повідомили на сайті Вінницької міської ради, це відбудеться в рамках проєкту “Вінницький стандарт гостинності”, амбасадорами якого стали кількадесят ресторанів та готелів міста. Зазначається, що обрати символ Вінницького стандарту гостинності допомогла дослідниця подільської кухні Олена Павлова.

Візитною карткою Вінниці має бути саме вишня, тому що усюди за містом та на його околицях можна зустріти вишневі садки. Вони вже стали одним із символів Вінниці. А ще тому, що найбільший мікрорайон міста має назву Вишенька, на честь однойменної річки та легендарної садиби Миколи Пирогова. Та й зрештою, вишня — універсальний продукт, що смакує незабутньо і до м’яса, і у солодощі: сушеними, в’яленими, мороженими, заспиртованими та вкритими шоколадом, пояснила Олена Павлова.

Зазначається, що дослідниця презентувала рестораторам рецептури автентичних страв з вишень:
– драглі (десерт, схожий на італійську панакоту),
– малай (пиріг з кукурудзяного борошна),
борщ на вишні.

Під час презентації від Олени Павлової ресторатори та готельєри обрали для меню своїх закладів борщ на вишні та вишневі драглі. Одну із цих страв або обидві скоро можна буде скуштувати у понад двадцяти вінницьких закладах, які стали амбасадорами першого в Україні міського стандарту гостинності, розповіла Інна Кривешко очільниця ГО «Вінниця асоціація гостинності “ХлібСіль”».

Повідомляється, що страви з вишні у свої меню вже у травні планують включити такі заклади: ресторан “Pasta e Vino”, ресторація “Гостинний пан”, історичний паб “Кінь у протигазі”, кафе “Львівська цукерня”, ресторан “Челентано”, ресторан “RICH”, готельно-ресторанний комплекс “Churchill-Inn”, ресторан “Трофей”, ресторан “Mont Blanc”, ресторани “Батискаф 1.0”, “Батискаф 2.0”, “Бутлегер і Душечка”, “Red Zeppelin”, “Georgian Factory”, “Лезгинка”, “АССА”, кав’ярні “Чорна кішка, Білий кіт”, кондитерські “Батискаф sweets” і “Мус-Мус”.

Ресторатори, які оберуть страви, отримають рецептури та калькуляційні карти унікальних страв, а оформити прикрашання зможуть на свій власний смак та відповідно до концепції закладу, зазначили у міській раді.

Минулого року в рамках проєкту Вінницький стандарт гостинності вінницькі ресторатори, готельєри та маркетологи розробили перший міський стандарт обслуговування. Роботу координувала Оксана Марусич, експертка з продажу й сервісу, сертифікована бізнес-тренерка та спеціалістка зі створення та впровадження стандартів.
_
Після фіналізації та презентації Вінницького стандарту гостинності кількадесят ресторанів та готелів підписали меморандум про його впровадження шляхом проведення спільних освітніх та маркетингових заходів. До цих активностей також долучиться Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради в рамках реалізації Стратегії розвитку туризму міста Вінниці до 2030 року (джерело vmr.gov.ua).

Фото – vmr.gov.ua

Читайте також: “Привітайся українською” та “поділись закоханістю”: презентовано “Вінницький стандарт гостинності”

Читайте також: Солодке “Intermezzo”, гостра “точка G” і пахуче Kozzzimonі: які оригінальні продукти можна знайти у Вінниці. ФОТО

Читайте також: Карасі, вареники та 50 відтінків вінницького сала: як ми шукали подільську кухню у Вінниці. ОГЛЯД

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.