-
23 Серпня/ 10:50
Vinnytsia
Публікація23.08.1910:50
Місто на «тверду четвірку»: які туристи їдуть до Вінниці та що вони кажуть про місто
Серед туристів, які приїжджають до Вінниці найбільше людей віком 21-30 років. Зазвичай вони приїжджають не вперше та, в більшості випадків, готові повернутися.
Про це йдеться в дослідженні соціологічної агенції “Fama”, замовленому Вінницькою міською радою в липні. Варто зазначити, що дослідження туристичної привабливості міста у Вінниці влаштовували вперше. В рамках дослідження було опитано 400 гостей міста віком від 18 років.
– Нас першочергово цікавив профіль відвідувача, адже важливо розуміти, хто вже є нашим гостем, яка мета візиту, скільки гості витрачають грошей у Вінниці, а також як оцінюють наше місто туристи. Ця робота дала відповіді на всі ключові запитання, і ми маємо зараз спільно з індустрією гостинності проаналізувати шляхи вдосконалення цих показників, – зазначає міський голова Сергій Моргунов.
Результати дослідження показують, що найбільше наше місто відвідують люди віком 21-30 років (30,4% опитаних) та 31-40 років (27,5%). Трохи більше половини опитаних туристів (56%) є жінками. За групами доходів на особу до 3 тисяч гривень складають 11,5% та 3-6 тисяч гривень на особу складає 29,7%. Під час перебування у Вінниці кожен з них, в середньому, протягом доби витрачає близько 700 гривень.
Більшістю туристів є мешканці сусідніх областей, які приїжджають до Вінниці заради відпочинку та розваг (61,6%), беручи з собою одного компаньйона. Із загальної кількості опитаних киянами та жителями Київщини виявились 22,2% гостей міста, а 25,7% – жителями Вінниччини. Закордонних туристів 8,2%. Переважкно це громадяни Білорусі, Грузії, Польщі, Росії та США.
У випадку з тривалістю перебування в місті, дослідження показало, що 57,8% опитаних проводять тут більше однієї доби. Водночас 42,2% не залишаються у Вінниці на ночівлю.
Варто зазначити, що 91,6% опитаних мають намір повернутись до Вінниці в майбутньому.
– За п’ятибальною шкалою учасники опитувань у середньому ставлять Вінниці тверду “четвірку”. Серед атрибутів міста найвище оцінюють його архітектурний ансамбль, безпеку, чистоту, якість повітря та низький рівень шуму. 95% опитаних має намір рекомендувати своїм рідним та близьким відвідати Вінницю, – йдеться на сайті міської ради.
Найбільш популярними висловами, якими користуються туристи, аби описати Вінницю є: гарне, приємне, затишне, спокійне та малогабаритне місто, з тихенькими атмосферними вуличками, що має свій дух та стає європейським.
– Для розвитку туристичної дестинації важливо щороку хоча би двічі аналізувати потоки місцевого туризму, адже отримані результати є ключовими для розуміння тенденцій, KPI нашої спільної роботи, стратегування, планування нашої діяльності. Туризм – це економіка, побудована на емоціях та враженнях, тож думка споживача є визначальною в подальшій роботі всієї галузі. Проведений аналіз не лише дасть можливість підвищити конкурентоздатність міста на внутрішньому і зовнішньому ринках. Це вплине на покращення життя містян та розвиток Вінниці загалом, – зазначає заступник директора департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені.
Опираючись на результати дослідження, міська влада, експерти української туристичної сфери та профільні фокус-групи працюватимуть над створенням і впровадженням туристичної стратегії міста до 2030 року.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.