Яким є вінницький турист: презентували результати опитування гостей міста

13:41
Автор: Vежа

У Вінниці презентували результати маркетингових досліджень та опитувань громадської думки щодо привабливості міста.

Як йдеться на Facebook-сторінці департаменту маркетингу і туризму Вінницької міськради, впродовж 20-29 серпня було опитано 400 гостей Вінниці про особливості перебування у місті. Таким чином, вдалося дізнатися інформацію про портрет і споживчі оцінки туристів, середній вік і доходи яких зросли в порівнянні з 2019 роком.

Так, соціологи з’ясували, що 95% відвідувачів у Вінниці — внутрішні туристи. Найчастіше до Вінниці приїздять гості з її області — таких 31%. На другому місці — жителі Києва та Київської області, таких 22%, на третьому місці — жителі Житомирщини (8%).

У порівнянні з 2019 роком цього року у Вінниці побільшало туристів з Миколаївщини (5%) та Львівщини (3%). Туристів з Хмельниччини стало менше. За результатами дослідження, середньостатистичний турист залишає у місті приблизно 1 200 гривень на добу. Окремо слід відзначити ріст частки відвідувачів ресторанів з 12% у 2019 році до 21% цьогоріч.

Серед тих респондентів, які зазначали, що відвідують місто не вперше, дослідники цікавились, чи помітили вони зміни у місті у порівнянні з попереднім своїм візитом. Близько 48% відповіли, що відчули позитивні зміни у місті, маючи на увазі очищення міста, наведення порядку, покращення стану доріг, розростання та оновлення міста, озеленення тощо.

26% відповіли, що місто змінилося у гіршу сторону, нарікаючи на проблеми з розумінням нової безконтактної системи оплати у громадському транспорті, погіршення стану доріг, засмічення прибережних зон та збільшення кількості заторів. 16% відзначили, що місто змінилося, але не можуть ствердно відповісти, в яку сторону. Водночас, 88% відвідувачів задоволені візитом до Вінниці і за 5-бальною шкалою в середньому оцінюють її атрибути в 4,11 бала. 85% відвідувачів стверджують, що повернуться до міста знову.

 

 

З повним текстом дослідження можна ознайомитися за ЦИМ посиланням.

Зазначається, що в подальшому усі дані та висновки стануть предметом ширшого обговорення у фокус-групах, які передуватимуть аналізу сильних і слабких сторін та проблем у позиціонуванні Вінниці на різні аудиторії. Також аналітика стане в нагоді усім тим, хто планує свої маркетингові активності, створюючи інформаційні матеріали та контент з промоції Вінниці.

Фото – з Facebook-сторінки департаменту маркетингу і туризму, головне фото – vmr.gov.ua