Висадять нову алею сакур, а біля РАГСу влаштують зону відпочинку: деталі реконструкції Замостянської

13:42
Автор: Vежа
Become a Patron!

Оновлено: 25 Травня 2018, в 12:38

Як повідомив міський голова Сергій Моргунов, реконструкція вулиці відбудеться у дві черги: спершу від проспекту Коцюбинського до вулиці Стеценка, а вже далі – від Стеценка до Стрілецької. Таким чином реконструкція триватиме протягом двох років.

Вартість робіт становитиме 183 мільйона 963 тисячі гривень, з яких 100 мільйона виділять з Держфонду, а решту –  з міського бюджету. Першу чергу відремонтують за 82 мільйона гривень, а друга черга (від Стеценка до Стрілецької) коштуватиме – 101 мільйон, повідомляє сайт “20хвилин”.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зупинки на дорозі та плитка замість асфальту: як перебудують вулицю Замостянську. ГРАФІКА

Попередньо заплановано розпочати реконструкцію влітку, коли буде меншим трафік на вулиці через канікули та відпустки. Щоправда це поки що попередній графік, адже за словами директора департаменту комунального господарства та благоустрою Володимира Ніценка, точні терміни початку робіт стануть відомі після проведення відкритого тендеру.

Окрім іншого планують замінити трамвайні колії, а щоб рух на вулиці не зупинився – обладнають колії реверсного руху, як це було зроблено під час реконструкції площі Гагаріна.

Окрім того, зміни чекають ще й на саму алею, на якій збираються висадити сакури, а деякі дерева, які вже в аварійному стані, доведеться прибрати.

– Мені відомо, що дерева там у поганому стані. Там ходять трамваї, є контактна мережа і дерева постійно обрізали, бо крона «лізла» на дроти. Є пропозиція закласти у бюджет проекту повну заміну озеленення: посадити там нові штампові та високі дерева, стійкі до сольових сумішей. Ще бажаємо висадити гарні дерева поблизу РАГСу, створити там невелику зону відпочинку, – розповів Володимир Ніценко.

Нагадаємо, що незабаром мають розпочатися підготовчі роботи – заміна підземних мереж, зливової каналізації тощо. Далі на алеї замінять асфальт на плитку, встановлять вуличні меблі, по вулиці облаштують велодоріжки, а трамвайні зупинки з тротуарів “винесуть” ближче до колій, де обладнають спеціальні “острівці” з огородженням задля безпеки пасажирів.

Графіка з Facebook-сторінки Сергія Моргунова