Вінницький фейсбук-паблік “Вінниця корупційна” потрапила у ТОП-20 українських фейсбук-сторінок, які найбільше витратили на політичну рекламу в Facebook.
Про це повідомили на сайті громадського руху “ЧЕСНО”, де порахували скільки протягом перших 7 місяців 2020 року українські сторінки у Facebook витратили на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями, виборами або політикою.
У цьому рейтингу на 15 місці опинилася facebook-сторінка “Вінниця корупційна” з рекламними витратами у 9,33 тисячі доларів. Примітно, що це єдина сторінка у ТОП-20, яка була спрямована на антирекламу – проти чинного міського голови Вінниці Сергія Моргунова.
Водночас у повідомленні йдеться, що лідер за витратами – п’ятий Президент України Петро Порошенко, який протягом 7 місяців за рекламу у Facebook заплатив 52,8 тисячі доларів.
Друга сторінка за рекламою, пов’язаною із соціальними питаннями, виборами чи політикою, – програма “Шустер LIVE” з витратами в розмірі 39,4 тисячі доларів. Вона рекламує гостей ефіру або самого Савіка Шустера.
А на третьому місці за витратами із сумою понад 20 тисяч доларів – Микола Тищенко, який вважався потенційним кандидатом на посаду мера Києва, доки партія офіційно не затвердила кандидаткою Ірину Верещук.
Повідомляється, що разом ТОП-20 сторінок витратили на рекламу в січні-липні 318 тисяч доларів, або понад чверть усіх коштів, витрачених на політичну та соціальну рекламу в українському сегменті соцмережі.
Загалом же політичну й соціальну рекламу в цей період поширювали майже 1400 сторінок, які витратили понад 1,1 мільйона доларів (близько 30 мільйонів гривень). Офіційно виборча кампанія стартує 5 вересня.
Графіка – “ЧЕСНО”
Дякуємо!
Тепер редактори знають.