Вінницький політех за мільйон допоможе Дніпру зробити транспортну реформу

15:41
Автор: Віталія Мазур
Become a Patron!

Оптимізувати пасажирську маршрутну систему міста Дніпро мають фахівці Вінницького національного технічного університету.

Відповідне повідомлення про намір Департаменту транспорту та охорони навколишнього середовища Дніпровської міської ради укласти угоду із вінницьким політехом з’явилося на сайті публічних закупівель Prozzoro, пише Вінниця.інфо.

Вартість угоди складає 1 мільйон 18 тисяч гривень.

Загалом, відповідно до тендерної документації, ВНТУ протягом місяця має впровадити проект у п’ять етапів:

  • Розробка концепції розвитку міського пасажирського транспорту загального користування м. Дніпро та затвердження концепції.
  • Підготовка матеріалів та визначення попиту населення на перевезення пасажирів міським транспортом загального користування м. Дніпро.
  • Обробка результатів обстеження (по кожному маршруту вивчать кількість пасажирів, завантаження та пасажиропотік, необхідну кількість транспортних засобів та інтервал руху).
  • Аналіз маршрутної мережі з визначенням основних напрямків перевезень (вивчать основні та підвізні маршрути, дублювання маршрутів, загальне завантаження перегонів, необхідність основної кількості маршрутів та їх інтервал руху).
  • Розробка проекту розвитку системи міських пасажирських перевезень (проект розвитку міститиме схему оптимізованої маршрутної мережі, програму модернізації рухомого складу, перелік заходів для модернізації транспортної системи, оцінку ефективності проекту та фінансові показники проекту).

У 2012 році у Вінниці було розпочато транспортну реформу. Схеми руху маршрутів розробляли фахівці кафедри «Автомобілі і транспортний менеджмент» Вінницького національного технічного університету. У тестовому режимі реформа почала діяти в лютому, а повністю запрацювала з травня. З того часу транспортна мережа Вінниці постійно вдосконалювалася. За цей час з центральних вулиць, де працює електротранспорт, прибрали приватні маршрутки, натомість збільшили кількість тролейбусів і трамваїв, запустили комунальні автобуси, а ще впровадили нічні маршрутки, які курсують центральними магістралями з 20-хвилинним інтервалом. Вивчати досвід Вінниці у цьому питанні навіть приїздили транспортники Житомира.

Вперше зацікавленість Дніпра у співпраці з Вінницею щодо реформи транспортної мережі озвучив міський голова Борис Філатов 26 травня цього року, коли приїздив разом із харківським мером Геннадієм Кернесом вивчати досвід роботи «Прозорого офісу».

«Зараз у Дніпрі стартують серйозні проекти по реформуванню дорожньої інформаструктури. Приїхавши у Вінницю, ми скористалися нагодою побувати і в трамвайному, і в тролейбусному депо. Звернули увагу також на острівці безпеки та пішохідні переходи. Є чому повчитися у Вінниці. Але в нас більший бюджет міста, тому можемо собі дозволити зробити навіть краще», – заявляв тоді у Вінниці Борис Філатов.

Минуло майже чотири місяці з того часу, тож, вочевидь, Дніпро визнало, що без вінницької підтримки не обійдеться.

Фото – Дніпроград