Вінничани, які готуються стати студентами, їхні батьки та всі бажаючі зможуть у вівторок, 26 червня, упродовж години протестувати реєстрацію електронних кабінетів, через які відбуватиметься подання заяв до вишів. Про це повідомила прес-служба Міністерства освіти і науки.
Така можливість буде відкрита на профільному сайті з 15:00 до 16:00.
Тестування проводиться для того, щоб перевірити роботу системи ЄДЕБО в умовах пікового навантаження та завершити її останні налаштування.
Щоб потренуватись у реєстрації кабінетів та подачі заяв вступникам потрібно:
1) увійти на сайт http://ez.osvitavsim.org.ua/;
2) на головній сторінці сайту перейти за посиланням: “Генерація даних для тестування реєстрації електронного кабінету вступника та подання заяв”;
3) на сторінці генерації даних ознайомитись та виконувати покрокову інструкцію.
Тестові електронні кабінети будуть створюватись з використанням реально неіснуючих даних (ПІБ, дані атестата про повну загальну середню освіту та сертифіката ЗНО).
Гаряча лінія для вступників
Також, з понеділка, 25 червня 2018 року, в МОН відкрито гарячу лінію та приймальню громадян щодо вступної кампанії 2018. Вони працюватимуть до 17 серпня включно. Про це розповіла Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час прес-конференції «Вступ-2018», що відбулася сьогодні, 25 червня, в МОН.
Звернувшись до приймальні або на телефонну лінію, вступники можуть отримати всі роз’яснення щодо вступу до вишів, подати скаргу тощо.
– Від моменту затвердження восени минулого року Умов прийому до вишів 2018 ми активно комунікуємо питання вступу. На сайті МОН створено окремий розділ Вступна кампанія 2018, де можна знайти відповіді на найпоширеніші запитання, покрокові інструкції, інфографіку, документи. І ми просимо, шановні вступники, перед тим, як робити якісь висновки, переживати про щось невраховане, зайдіть, будь ласка, в цей розділ і спробуйте там знайти відповідь на своє запитання. Також фахівці МОН провели серію семінарів для приймальних комісій, на нашому каналі в YouTube ми розмістили відеороз’яснення з найбільш запитуваних запитань. Сьогодні почали роботу консультативні телефонні лінії МОН та приймальня громадян, куди вступники зможуть звернутися впродовж усієї вступної кампанії, – розповіла Лілія Гриневич.
Адреси та номери, за якими можна отримати консультації:
Прийом громадян: бул. Шевченка, 16, к. 117 (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00)
Консультативні телефонні лінії (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00)
МОН
+38 (044) 287-89-29
+38 (068) 951-25-13
+38 (050)-550-54-11
0 800 504 425 – БЕЗКОШТОВНО!
Електронні звернення можна надсилати на скриньку [email protected]
Додаткові телефони:
Департамент професійної освіти МОН (питання вступу до закладів ПТО):
+38 (044) 287-82-06
+38 (044) 287-82-13
Департамент середньої освіти (питання щодо документів про середню освіту)
+38 (044) 481-47-67
+38 (044) 481-32-07
ЄДЕБО, ДП «Інфоресурс» (cервic підтримки з реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв):
+38 (044) 290-18-13
+38 (095) 281-13-54
+38 (067) 551-2474
+38 (093) 342-38-63
Електронні звернення можна надсилати на скриньку [email protected]
Фонд «Відкрита політика» (консультації щодо вступу з Криму та Донбасу)
Київ
+38 050-550-54-11 (Viber/Telegram/WhatsApp/Skype: Dostupna Osvita UA)
+38 068-951-25-13
Дякуємо!
Тепер редактори знають.