Наприкінці минулого тижня мобільний адміністратор вінницького Прозорого офісу оформив перші документи в рамках загальнонаціонального проекту “е-Малятко”. А вже сьогодні, 4 лютого, “новоспечена” матуся отримала всі необхідні документи.
У міській раді повідомили, що Ірина Власенко написала лише одну заяву, а в результаті отримала можливість скористатись сімома послугами, серед яких – оформлення свідоцтва про народження та допомоги при народженні дитини, реєстрація місця проживання та інші.
Зазначається, що до цього батьки новонароджених отримували цей комплекс реєстраційних послуг у різних інстанціях.
У повідомленні йдеться, що у Вінниці сервісом “е-Малятко” можуть скористатися лише громадяни України – мешканці Вінницької міської ОТГ. Натомість жінки, які народжували в пологових будинках Вінниці, але зареєстровані в інших громадах, мають звернутись до своїх ЦНАПів для оформлення документів за звичайною процедурою.
Наразі процедура оформлення документів відбувається таким чином. Якщо матуся готова оформити документи в пологовому будинку, до неї приїде наш мобільний адміністратор і все зробить. З часом цю роботу будуть виконувати працівники пологових, які матимуть відповідні повноваження, – розповіла Ірина Копчук, директорка Департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради.
Часто буває, що після пологів батькам не до оформлення документів, і вони планують зайнятись цими справами дещо пізніше. Тоді протягом трьох місяців від народження дитини вони можуть прийти до Прозорого офісу, і вже у нас написати заяву для отримання комплексної послуги “е-Малятко”. За результатами послуги вони також мають прийти до центру адмінпослуг.
У Вінниці комплексну послугу при народженні дитини “е-Малятко” можна отримати у центральному відділенні Прозорого офісу на вулиці Соборній, 59. Незабаром вона буде доступна у всіх відділеннях ЦНАПу, РАЦСі та усіх пологових будинках Вінниці.
Скориставшись проектом “е-Малятко”, можна отримати за однією заявою сім послуг:
1) реєстрація народженої дитини (оформлення свідоцтва про народження);
2) реєстрація місця проживання дитини; призначення допомоги при народженні дитини;
3) визначення походження народження дитини (якщо батьки не перебувають у зареєстрованому шлюбі);
4) реєстрація в державному реєстрі фізичних осіб-платників податків;
5) визначення належності дитини до громадянства України;
6) присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;
7) призначення допомоги багатодітним сім’ям.
_
Надалі цей список доповнять ще дві послуги:
1) внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
2) оформлення посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.
Фото – vmr.gov.ua
Дякуємо!
Тепер редактори знають.