«Вінницька транспортна компанія» опублікувала два тендери на купівлю частин до тролейбусів, зокрема планують придбати два комплекти акумуляторних батарей для транспорту з автономним ходом.
На два комплекти тягових батарей електротранспортних засобів можуть надати щонайбільше 1,5 мільйона, а на два комплекти зарядного пристрою для тягових батарей міського електричного транспорту з системою керування процесами заряджання – 2,2 мільйона.
У документації вказано, що акумуляторні батареї мають бути новими й виготовленими у 2020 році та адаптованими для використання у тролейбусах типу PTS-12 (як вінницькі VinLine). Тягова батарея повинна забезпечувати рух тролейбуса автономним ходом з повного заряду на відстань не менше 20 кілометрів. Водночас забезпечувати роботу основних систем тролейбуса, як: компресорна станція, гідростанція підсилювача керма, не менше 50% системи опалення кабіни та салону, системи інформування пасажирів, системи оплати проїзду, роботу приладів зовнішньої сигналізації та освітлення й системи заряду бортової батареї.
Працювати така батарея повинна при температурах від -20 градусів до +55. Також вказано, що поставити складові тролейбуса необхідно протягом 2020-2021 років.
У «Вінницькій транспортній компанії» прокоментували, що закуповують запчастини для модернізації вже наявних тролейбусів. Чи робитимуть нові VinLine наступного року наразі ще не відомо, оскільки лише формується бюджет.
Нагадаємо, що нещодавно у Вінниці тролейбус з автономним ходом почав курсувати за новим маршрутом №12А «Гніванське шосе – Немирівське шосе».
Дякуємо!
Тепер редактори знають.