-
10 Січня/ 07:45
VinLine
Публікація10.01.2007:45
У Вінниці почав курсувати четвертий тролейбус VinLine
Містом почав курсувати четвертий тролейбус виробництва “Вінницької транспортної компанії”. Протягом 2020 року їх мають виготовити ще п’ять одиниць.
Видання PressPoint повідомляє, що на маршрут виїхав вже четвертий VinLine – модернізований тролейбус, який зібрали на базі кузова МАЗ-203.
Виготовлення цього тролейбуса “Вінницька транспортна компанія” завершила ще у грудні й на початку 2020-го року його випустили курсувати містом та перевозити пасажирів за маршрутом №5 “Вишенька — Залізничний вокзал”.
Цьогоріч транспортники купують ще п’ять кузовів для виготовлення нових тролейбусів. “Вінницька транспортна компанія” ще 3 січня опублікувала закупівлю на придбання 5 кузовів із низьким рівнем підлоги. На це виділяють 16 мільйонів гривень.
Згідно із тендерною документацією, машинокомплект тролейбуса має бути новим, а рік випуску — не раніше першої половини 2019 року. Складатиметься кожен комплект з кузова тролейбуса, передньої (осі) підвіски, задньої (осі) підвіски та тягового двигуна. Всі елементи каркасу кузова повинні мати антикорозійний захист. Елементи кузова, які постійно знаходяться під впливом зовнішнього середовища повинні бути виготовлені із нержавіючих матеріалів та пофарбовані.
Тролейбуси матимуть загальну місткість не менше 80 пасажирів, а також щонайменше 30 місць для сидіння. Вказано, що кожен кузов має бути з низьким рівнем підлоги та обладнаний пандусом.
Нагадаємо, що перший VinLine виїхав на вулиці Вінниці у травні минулого року. Назву новому транспорту вигадували самі вінничани. Як ми писали раніше, модернізований вінницький тролейбус має п’ять кілометрів автономного ходу, систему вентиляції у салоні, інноваційні деталі, які спрощують експлуатацію та підвищують рівень безпеки, а також майже 30% економії електроенергії у порівнянні з тролейбусами старого покоління.
Фото PressPoint та з архіву Vежі
Читайте також:
У Вінниці відзнаку «За мужність та відвагу» передали родині загиблого захисника Дениса Бадіки
Дякуємо!
Тепер редактори знають.