-
26 Жовтня/ 15:41Новини
Публікація26.10.1615:41
Телефоном про борги: «Вінницягаз» запустила новий сервіс для споживачів
Тепер вінничани можуть дізнатись про заборгованість за газ телефоном – кілька днів тому у Вінниці запрацював новий сервіс.
Як повідомляється на сайті ПАТ «Вінницягаз», щоб скористуватись новою послугою у Контакт-центрі, споживачу потрібно:
- зателефонувати (0432) 509-104 або (0432) 605-304
- слідуючи вказівкам в автоматичному режимі, підтвердити бажання прослухати інформацію у тоновому режимі
- обрати мову спілкування та натиснути цифру «3»
- ввести номер особового рахунку.
Інформацію також буде подано у тоновому режимі.
Як зазначає фахівець зі зв’язків із громадськістю «Вінницягаз» Оксана Поліщук, за допомогою цього сервісу у компанії планують суттєво зменшити зокрема телефонні черги до операторів.
- Ми постійно оптимізуємо свою роботу. Раніше телефон слугував лише засобом зв’язку з оператором, проте споживачі скаржились на тривале очікування на лінії. Тепер можна скоротити час отримання інформації, просто перейшовши в автоматичний режим.
Таким чином можна буде швидко отримати інформацію про нарахування за спожитий газ, наявність чи відсутність заборгованості, залишити показники.
Також цю інформацію можна отримати іншим способом – звернувшись до оператора ПАТ «Вінницягаз» (ЖЕКи, «Прозорі офіси») під час особистого прийому або за допомогою Особистого кабінету на сайті 104.ua.
Станом на сьогодні із 160 тисяч клієнтів компанії 25 тисяч зареєстровані у Особистих кабінетах на сайті, за допомогою якого можна дізнатись про нараховані пільги, субсидії, ставити запитання онлайн.
Передати показники лічильника можна через СМС-повідомлення – на номер 7104 потрібно відправити повідомлення з текстом у такій послідовності: № особового рахунку, дані лічильника. Вартість повідомлення – відповідно до тарифів мобільного оператора.
Головне фото – wallpaperweb
Читайте також:
Ремонтні роботи комунальних служб: де у Вінниці 4 липня тимчасово не буде води чи світла
Дякуємо!
Тепер редактори знають.