Складові успіху компанії Lowrance

17:27
Автор: admin
Become a Patron!
РЕКЛАМА

Складові успіху компанії Lowrance

Lowrance – символ надійності в галузі морської та річкової навігації. Заснована в 1957 Дарреллом Лоуренсом, компанія запропонувала перший в США портативний ехолот для риболовлі. Пройшли з тих пір понад 50 років, які затвердили статус Lowrance як провідного виробника морської електроніки для моторних човнів.

Прагнення компанії — зробити рибальську поїздку максимально вдалою, допомагаючи рибалкам знайти більше риби та не заблукати у величезних морських просторах за допомогою передових навігаційних інструментів.

Місія Lowrance – розширювати можливості, щоб рибалки могли знайти і зловити більше риби.

Широкий асортимент

Продукція Lowrance поширюється по всьому світу та здобула довіру серед користувачів. Компанія пропонує ринку різні пристрої:

  • ехолоти та картплотери,
  • навігаційні карти,
  • радари,
  • автопілоти,
  • морські радіостанції та акустичні системи,
  • тролінгові двигуни.

Вони також випускають безліч аксесуарів, включаючи датчики, кабелі та монтажні пристрої.

Інноваційні технології

Lowrance відзначається на ринку завдяки своїм інноваційним технологічним рішенням, серед яких структурний сканер StructureScan HD, що поєднує функції бічного сканування SideScan та унікальну технологію сканування водної колони під судном DownScan. Іншим визначним прикладом новаторства є технологія ActiveTarget Live, яка надає в реальному часі зображення підводного світу. Ехолоти Lowrance також використовують технологію CHIRP (Compressed High Intensity Radar Pulse) для створення докладних підводних зображень.

Багато ехолотів Lowrance включають GPS-навігацію, карти глибин і навіть можливість створення карт користувача.

Орієнтація на покупця

Пристрої Lowrance розроблені для зручності користувача: прості в установці, інтуїтивно зрозумілі у використанні та мають ясні дисплеї.

Компанія Лоуренс продовжує впроваджувати та розробляти нові технології для вдосконалення своєї продукції. Відмінне обслуговування клієнтів, навчальні матеріали, технічна підтримка і швидке вирішення проблем, що виникають, — ось основні складові успіху компанії.

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.