У Фейсбуці запустили флешмоб #підтримай_ветеранський_бізнес у час карантину. Захисники розповідають про власну справу, позначаючи відповідний допис зазначеним хештегом.
Флешмоб з 8 квітня започаткував проект “Без броні” – єдина база ініціатив для ветеранів. Головна ідея акції – можливість допомогти ветеранському бізнесу.
Серед тих, хто вже долучився до флешмобу, є й чоловік родом з Літина Вінницької області. Ветеран 95-ї ОДШБр (служив протягом 2014-2015 років) Олександр Морозов започаткував виробництво засобів для чистки зброї (компанія «Clean Shot»).
Наразі виробництво організоване в Літині та переформатоване для виготовлення антибактеріальних спиртових рушників (лінійка має назву «Clean Skin»).
Щоправда, як повідомив Олександр у коментарі Vежі, зараз є певні складнощі з виробництвом продукції, тож за оновленням інформації та можливістю зробити замовлення варто стежити на його фейсбук-сторінці.
Як зазначає ветеран у дописах, серветки підходять для повної дезінфекції рук та зовнішніх поверхонь. Вони не містять в собі домішок у вигляді гліцерину та ароматизаторів – лише медичний спирт (96%).
В упаковці – 50 серветок розміром 20х15 сантиметрів. Загальна кількість в рулоні – 10 метрів. У дописі від 6 квітня зазначено, що рушників виготовили тестову партію у кількості 100 упаковок.
– Якщо Вам такий продукт доречний для повсякденного використання, можете замовити. Для медиків, поліції та військових в нас діє знижка у вигляді 20% від суми замовлення. Цікавий факт, що працівники самі запропонували що за те що буде відправлене тим трьом категоріям наших громадян, надати їм знижку, за рахунок їхньої ЗП, – пише Олександр Морозов.
Також ветеран зазначає, що є послуга “підвісу” товару, коли клієнти можуть оплатити серветки, які потім передадуть тим, хто цього потребує, чи кому бажає передати людина, яка їх оплатить.
Як вже зазначалося, за оновленням інформації щодо можливості придбання рушників – стежте на фейсбук-сторінці Олександра Морозова.
Зауважимо, що за умовами флешмобу, ветерани публікують на своїх фейсбук-сторінках інформацію про власну справу, яку відкрили чи переформатували після повернення з війни.
На початку розповіді вказується хештег #підтримай_ветеранський_бізнес, а також місто ветерана та напрямок роботи. Ці дані потрібно обов’язково вказати, щоб в подальшому користувачі змогли легко відшукати цей допис.
Також ветеран має вказати, де служив, та позначити в дописі своїх знайомих бійців, які також мають бізнес. Детальніше про флешмоб – на сторінці проекту “Без броні”.
Фото зі сторінки Олександра Морозова у Фейсбук
Дякуємо!
Тепер редактори знають.