“Укрзалізниця” запустила власний чат-бот із функцією продажу квитків у Viber та Telegram. Перший квиток з його допомогою придбали за маршрутом “Київ – Вінниця”.
Про це повідомили на сайті “Укрзалізниці”. Зокрема там зазначили, що за першу добу роботи нового сервісу ним скористались 17 тисяч клієнтів компанії.
Однак приємний сюрприз чекав не на першого, а 5000-чного користувача чат-боту. Він отримав два квитки на поїзд класу СВ чи І-го класу поїзда Інтерсіті+ у будь-який куточок України, які зможе використати протягом найближчих 6 місяців.
Зауважимо, що перший власний чат-бот у Viber та Telegram “Укрзалізниця” запустила вчора, 12 січня, у співпраці з Visa та Middleware. Як повідомляють на сайті компанії, крім функції прямого продажу квитків у чат-боті можна буде замовити харчування під час поїздки, подивитися розклад руху, повернути придбані квитки, дізнатися інформацію про прибуття, запізнення потягу, номер колії та ін.
Крім цього бот “розмовляє” трьома мовами (українською, англійською та російською) і надає можливість зворотного зв’язку. Однак повідомляється, що у першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад. В “Укрзалізниці зазначають, що оплатити квитки можна безпосередньо у боті без “редіректу”: для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Протестувати бот та придбати квитки на подорожі залізницею через Viber можна за ЦИМ посиланням, а у Telegram за цим – @Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot
Фото, відео – Укрзалізниці
Дякуємо!
Тепер редактори знають.