До Дня виборів лишається менше двох тижнів і нині вулиці міст України вбралися не лише в осінні, але й у передвиборчі, дуже різнобарвні, “шати”.
Мова, звісно, про передвиборчу рекламу, яка вже є буквально всюди: на стовпах і дошках оголошень, на під’їздах і в телевізорах, на сторінках соцмереж, в газетах і агітаційних наметах, на склі автомобілів, на сіті-лайтах і білбордах, на штендерах, “розкладушках”, інфокубах і які там ще рекламні конструкції придумали політичні маркетологи.
Ця реклама кричить і волає, підстерігає з-за рогу, нависає над головою і лежить під ногами, захаращує погляд навколо, почасти – дратує аж надто і провокує на відчайдушні вчинки. А головне – закликає: прийти на вибори і проголосувати за… хоча б за того, чия реклама найменше дратувала.
Ми пройшлися вулицями Вінниці аби зафіксувати все це політично-рекламне різноманіття, поки воно “сяє” у променях ще теплого жовтневого сонця. Адже вже після 25 жовтня усі ці барви потьмяніють, зів’януть і покинуть вулиці наших міст. Аби повернутися.. перед наступними виборами.
Ходімо, прогуляємося сьогоднішніми вулицями Вінниці!
Попри конкуренцію на електоральному полі, агітація та агітатори дуууже різних кандидатів спокійно уживаються на одному клаптику міського простору.
Інколи реклама забираєтся високо:
Інколи – розмазується по асфальту
Дуже часто – “обіймає” бетонні конструкції, або ж тісниться на одному рекламному щиті
Часто вона підстерігає нас там, де ми купуємо або продаємо
Або там, де речі знаходять останній притулок
Часто вона буквально крокує за нами:
Або ж принишкло ховається за стовпами
Раптово визирає з кущів
Катається на авто
Хоче сісти на мотоцикл, але не може
Рішуче допомагає чекати трамвай
Або автобус
Стереже пакети виборців
Але зрештою вся вона – незалежно від програми та ідеології – найчастіше опиняється у звичному для себе, місці
До виборів лишається менше два тижні. Обираймо вдумливо і… потерпімо ще трішки .)
Фото Марини Сербінович та Ольги Мірошниченко
Дякуємо!
Тепер редактори знають.