Освіта без бар’єрів: у Вінниці шукають фахівців для «Інклюзивно-ресурсного центру»

11:59
Автор: Дар'я Гоц
Become a Patron!

Оновлено: 30 Липня 2018, в 13:49

У Вінниці шукають працівників до нового інклюзивно-ресурсного центру. У закладі оцінюватимуть та готуватимуть дітей з інвалідністю до навчання у садочках, загальноосвітніх школах, а також консультуватимуть їхніх батьків та педагогів. 

Створення «Інклюзивно-ресурсного центру №1» ухвалили депутати на сесії Вінницької міської ради 27 червня. З’явиться заклад за адресою вул. Келецька, 59, на першому поверсі будівлі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Помічники для незрячих, центр для дітей та клуб для особливої молоді: у Вінниці створили нові інклюзивні заклади

Фахівці Центру повинні будуть надати комплексну оцінку для визначення особливих освітніх потреб дитини, враховуючи коефіцієнь її інтелекту, а вже після цього розроблять рекомендації стосовно програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини, повідомляли на сайті міської ради.  Тим дітям, які вже навчаються у закладах різних рівнів, будуть надавати психолого-педагогічну підтримку, а також консультуватимуть батьків дітей з особливими освітніми потребами та педагогів цих дітей щодо організації інклюзивного навчання.

Метою створення Центру є забезпечення прав дітей від двох до 18 років здобути дошкільну та загальну середню освіту, враховуючи професійно-технічні навчальні заклади.

До речі, перший подібний центр з’явився наприкінці минулого року на Дніпропетровщині, а з квітня 2018 року – перший на Вінниччині ІРЦ запрацював у Жмеринці.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Вінниччині створять 38 інклюзивно-ресурсних центрів для особливих дітей. ФОТО

Вже на початку липня у Вінницькій міській раді оголосили про пошук фахівців для роботи в «Інклюзивно-ресурсному центрі №1». Шукають директора, а також психологів, логопедів, дефектологів.

Майбутньому директору закладу обіцяють посадовий оклад у розмірі 5286 гривень. Директор Центру призначається за конкурсом на три роки.  Сам конкурс складатиметься з двох етапів: кваліфікаційних іспит (6 серпня в приміщенні Департаменту освіти) та співбесіда (7-10 серпня року в приміщенні Департаменту освіти).

Кваліфікаційний іспит для директора ІРЦ проводиться за напрямами:

– знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;

– знання основ спеціальної педагогіки;

– знання основ управління діяльністю ІРЦ.

Потенційний директор має скласти іспит з шести питань за напрямками, вказаними у вищезазначених пунктах. Загальний час для проведення іспиту становить не більше 1 год. 20 хвилин.

Окрім того, для «Інклюзивно-ресурсного центру №1» необхідні такі фахівці, як вчитель-логопед (3 посади), вчитель-дефектолог (4 посади), вчитель лікувальної фізкультури (1 посада), практичний психолог (2,5 посади).

Посадовий оклад пропонують у розмірі 4000 гривень. Аби отримати місце у закладі, необхідно буде скласти іспит (18 серпня в приміщенні Департаменту освіти) та пройти співбесіду (16-23 серпня року в приміщенні Департаменту освіти).

Кваліфікаційний іспит для працівників ІРЦ проводиться за напрямами:

– знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;

– знання основ спеціальної педагогіки.

Іспит складатиметься з шести питань за вказаними напрямками. Загальний час для проведення іспиту становить не більш, як 1 год. 20 хвилин.

З детальнішою інформацією про вакансії та вимоги до посад можна ознайомитися на сайті міської ради у розділі “Кадровий резерв і вакансії”. Контактна особа – Резнік Сніжана Дмитрівна, головний спеціаліст Департаменту освіти ВМР ([email protected], 65-10-41).

Додамо, що фахівці закладу взаємодіятимуть із місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, соціального захисту, службою у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами. Окрім цього, будуть проводити інформаційно-просвітницьку діяльність з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами (конференції, семінари, тренінги, майстер-класи тощо).