® Новий Функціонал «Звернення» в Prozorro

11:19
Автор: Vежа
Become a Patron!

*Реклама
Текст та фото надані рекламодавцем

Новий Функціонал «Звернення» в Prozorro

Для покращення взаємодії між постачальниками та замовниками в системі Prozorro було оновлено функціонал питань та вимог, об’єднавши їх у категорію «Звернення». Далі розглянемо ці зміни детальніше з урахуванням двадцять других змін до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.

Застосування змін для різних видів торгів

Ці оновлення стосуються відкритих торгів з особливостями і діють лише на етапі подання пропозицій. Тобто питання учасників щодо роз’яснень умов тендерної документації та оголошень про проведення відкритих торгів, а також вимоги щодо внесення змін до них тепер об’єднані в один функціонал «Звернення». Вимоги, що подаються постачальниками на етапі кваліфікації, залишаються без змін.

Правовий супровід участі у відкритих торгах, супровід торгів з обмеженою участю, Оскарження рішень, дій або бездіяльності Замовника.

Як працює новий канал комунікації?

Учасник (фізична чи юридична особа) на етапі подання пропозиції може звернутися до замовника через персональний кабінет на майданчику. Однак це потрібно зробити не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Звернення подаються анонімно, тобто ні замовник, ні інші учасники чи спостерігачі не бачать автора запиту. Анонімність зберігається і після розкриття пропозицій, тому, на відміну від попередньої версії вимог, автор звернення не буде ідентифікований взагалі.

Як Учаснику Подати Звернення та Що Важливо Вказати в Ньому

Процес подання звернення в системі Prozorro відбувається за допомогою кнопки «Подати звернення», яка розміщена на функціональній панелі конкретного тендеру, щодо якого виникла потреба у роз’ясненнях або вимогах. Учасник повинен зазначити тему звернення та надати його текст у відповідному полі.

Функціонал Prozorro не передбачає можливості додавати документи до звернення, тому учасник може внести лише текстове повідомлення (з обмеженням у 10 000 символів).

Окрім питань, пов’язаних з тендерною документацією або проєктом договору про закупівлю, учасник також може вимагати від замовника внесення змін, якщо є відповідні підстави.

Рекомендації для учасників: щоб звернення було результативним, а замовник конструктивно відповів на питання чи задовольнив вимогу, важливо чітко формулювати питання та вимоги, уникати здогадок, відчуттів чи думок третіх осіб.

Також корисно надавати посилання на норми законодавчих актів, наводити реальні приклади з обґрунтуваннями та детально пояснювати причини та взаємозв’язки. Якщо виникають юридичні питання щодо умов договору, важливо вирішувати їх саме під час звернень до замовника, оскільки під час укладання контракту вже буде неможливо внести зміни.

СУПРОВІД ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ – Завдяки багаторічному досвіду роботи в сфері державних закупівель, супровід торгів ми можемо запропонувати на самому професійному рівні.