На правах реклами
У четвер, 4 листопада, у Вінниці відбувався показ капсульної колекції жіночого одягу від локального бренду «BEZBRENDU». Показ відбувся у ресторані «Aura», і на усю підготовку колекції – від ідеї та пошиття та вибору місця показу – команда мала лише сім днів.
Показ розпочався близько 19:00 з танцю-перформенсу, який потім поступово перейшов у показ. Під супровід живої музики дівчата, вбрані в одяг з нової колекції, дефілювали залом перед відвідувачами.
Нова колекція під назвою «Naked Confidence» являє собою жіночий одяг у стилі «кежуал» («повсякденний»), серед яких розкльошені штани, зокрема з розрізами, короткі топи, лосини, сорочки та вільного крою туніки. Увесь одяг представлений лише у двох кольорах – чорному та бежевому.
Завдяки актуальним кроям – розкльошеним чи оверсайз сорочки – одяг, попри свої базові кольори, виглядає так, як його можна вдягнути дома, але також й в ресторан чи будь куди, де не вимагають «офісного» класичного одягу.
Зоя Сулімчук, конструкторка-модельєрка команди, яка разом з іншими займається виробництвом одягу, каже, що у цій колекції були використанні такі тканини як замша, мікродайвінг та екошкіра.
– Тут зібрані «луки», їх можна одягати цілий рік, залежно від погоди. Цей одяг відрізняється тим, що раніше ми працювали саме над «спортом». Ми з нього й починали. А тут ми вирішили кардинально все змінити, тобто в новій колекції представлені речі, які можна одягати просто в повсякденному житті – і в офіс, на прогулянку, на свято.
Увесь показ транслювався на інстаграм-сторінці бренду, де також опублікували відео з розбором нової колекції, де команда розповідає про те, з якої тканини пошитий одяг, які має деталі та показує його ближче. Ярослав Смаль каже, що команда й надалі планує влаштовувати подібні покази, а також запропонував команді влаштувати наступний показ закордоном чи на Говерлі.
Як розповів «Veжі» один із засновників «BEZBRENDU» Ярослав Смаль, команда мала всього лиш тиждень на створення колекції, в тому числі на задумку стилю, пошиття та організацію показу.
– У креативного відділу були сірі будні на офісі, вони робили одноманітну роботу, і саме для того, щоб поставити їм новий виклик, я сказав «Покажіть, що ви вмієте. У вас є сім днів, щоб показати колекцію, продумати, пошити, підібрати людей, обрати локацію, щоб було не скучно».
Основний наш фокус направлений на інстаграм-показ. Ми хочемо завести у себе серію інстаграм-показів в прямому ефірі, бо й продаємо ми переважно онлайн. Хочемо більше їх «розкручувати». Тому сьогодні – це тестовий проєкт, після цього ми хочемо робити це постійно.
Ми як автомобіль – у нас є колеса, двигун, але немає гарного пакування.
Серед інших ідей співзасновника – онлайн-батли колекцій, показ десяти колекцій у десяти країнах світу та показ на Говерлі.
Після завершення, ведучий заходу Дмитро Голубєв розіграв п’ять сертифікатів по 500 гривень на купівлю продукції «BEZBRENDU».
«BEZBRENDU» – це бренд, заснований у Вінниці три роки тому. Переважно бренд виготовляє одяг для занять спорту – лосини, комбінезони, а також купальники. Окрім цього, там теж є оверсайзові сорочки, а також і моделі з нової колекції.
– Ми дуже молоді, вчимося, ніхто з нас ніколи не будував великий бізнес, це все робиться на своїх грошах. Ми ростемо, «набиваємо шишки», але ми йдемо до цих висот. Наш слоган – «Нація починається з тебе». Ми віримо, що тільки з нас, з наших змін починається майбутнє.
Одяг з нової колекції можна буде придбати згодом, за оновленнями можна слідкувати на сторінці «Bezbrendu» в інстаграмі.
Фото Зорини Гаджук
Дякуємо!
Тепер редактори знають.