У Вінницькій області визначили пріоритетні дороги, які планують ремонтувати протягом 2020-2023 років. На їхній ремонт планують витратити понад 16 мільярдів гривень.
Вінницька обласна рада опублікувала проект рішення про внесення змін та доповнень до Регіональної програми розвитку автомобільних доріг Вінницької області до 2023 року.
Метою Програми є визначення та реалізація заходів, спрямованих на розвиток і відновлення автомобільних доріг загального користування, а також забезпечення інтеграції до національної транспортної системи, підвищення рівня безпеки руху, екологічного стану доріг, швидкості, комфортності та економічності перевезень, управління безпекою автомобільних доріг області.
Вказано, що Вінницька область має 9,5 тис.км протяжності доріг загального користування. Дороги з твердим покриттям становлять 9,0 тис.км, або 94% загальної протяжності, решта – ґрунтові дороги.
– Характеризуючи загальний стан дорожньої інфраструктури області, слід зазначити, що переважна більшість автомобільних доріг будувалася в 60-70 роки минулого сторіччя, не відповідає сучасним вимогам і має високий рівень зносу. Експлуатаційний стан автомобільних доріг області відрізняється на різних ділянках та характеризується як «незадовільний», а в деяких випадках, як «аварійний». До незадовільного стану мережу автомобільних доріг області призвело систематичне недофінансування дорожньої галузі, – 10-14 відсотків від потреби, – йдеться у Програмі.
Додають, що протягом останніх років зросла інтенсивність використання мережі автомобільних доріг загального користування. Зокрема, зросла частка великовагових та великогабаритних транспортних засобів, які спричиняють руйнування автомобільних доріг та штучних споруд.
– Видатки на усунення завданої шкоди дорожньому покриттю лягають вантажем на державний та місцеві бюджети, оскільки ремонт 1 км автомобільної дороги є дороговартісним та коштує, у середньому, від 7 до 15 млн грн. Крім того, незадовільний стан автомобільних доріг призводить до надвисоких ризиків пошкодження транспортних засобів, скоєння дорожньо-транспортних пригод, – додають у Програмі.
У програмі, зокрема, визначили 98 пріоритетних для відновлення автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Загальна протяжність усіх доріг – 2 768,3 кілометра. Загальна орієнтовна вартість за ремонт на всіх 98 ділянках на сьогодні становить 16 647 522 000 гривень.
Частково про ці дороги ми писали раніше, щоправда, тоді програма була розрахована до 2022 року й передбачала ремонт на 55 ділянках автомобільних шляхів. Нині до переліку увійшли як нові ділянки, так і змінились розраховані роки виконання робіт або суми. Пропонуємо ознайомитися зі змінами.
ПЕРЕЛІК ДОРІГ
- Бар – Гармаки (10,279 км) – ремонтуватимуть у 2023 році. Орієнтовна вартість ремонту дороги – 61 674 000 гривень;
- Бар – Шаргород – Нові Хоменки (61,8 км) – ремонтуватимуть протягом 2021-2023 років (раніше планували впоратись за два роки). Загальна орієнтовна сума робіт не змінилась і складає 370 800 000 гривень;
- /Тульчин – Тростянець – Бершадь/- Бирлівка (2,572 км) – ремонтуватимуть у 2023 році. Орієнтовна сума робіт – 15 432 000 гривень;
- Вінниця – Гнівань – Тиврів (32,1 км) – ремонтуватимуть у 2020-2021 роках. Орієнтовна вартість – 162 666 000 грн;
- Вороновиця – Іллінці (38,992) – ремонтуватимуть у 2023 році. Орієнтовна вартість робіт – 233 952 000 грн;
- Стрижавка – Стадниця – Писарівка (24, 696 км) – протягом 2022-2023 років (раніше планували лише на 2022 рік). Орієнтовна загальна вартість – 148 176 000 грн.
- Гайсин – Гранів – Нараївка (23,5 км) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 141 090 000 гривень;
- ст. Губник – Соболівка – Красносілка (28,630) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 171 780 000 грн;
- Куна – Степашки (17,422) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 104 532 000 гривень;
- (Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка) – Гайсин – Теплик (1,6 км) – у 2020 році. Орієнтовна вартість – 9 600 000 грн;
- Гайсин – Теплик (29,636 км) – у 2020-2021 роках. Орієнтовна вартість 195 000 000 гривень. До речі, раніше повідомляли, що цю ділянку збирались ремонтувати за 177 816 000 грн;
- Дашів – Фронтівка – Угарове (35,1 км) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 211 020 000 гривень;
- Рожепи – Сербинівці – Ярошенка (38,308) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 229 848 000 грн;
- Браїлів — Гнівань (17,387 км) – у 2020-2021 роках. Орієнтовна вартість – 104 322 000 грн;
- М -21 – Браїлів – Рижавка – Тиврів (36,4 км) – у 2021-2023 роках. Раніше відремонтувати ділянку планували за два роки. Орієнтовна вартість – 218 400 000 гривень;
- Браїлів — Жмеринка – Мала Жмеринка (14,5 км) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 87 000 000 гривень;
- Чернятин – Калинівка – Шипіївка (40,113 км) – 2021-2023 рр. Раніше планували відремонтувати за два роки. Орієнтовна вартість не змінилась і становить 240 678 000 грн;
- (М-21) – Голендри – Нова Гребля (21, 481) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 128 886 000 гривень;
- /Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка/ – Журбинці – Самгородок (22,545) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 135 270 000 гривень;
- Жежелів – Глухівці – Панасівка (16,917) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 101 502 000 гривень;
- Савчине – Гарячківка (23,9) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 143 898 000 гривень;
- Липовець – Славна – Спиченці – Погребище (37,703 км) – 2021-2023 рр. Раніше планували на два роки. Орієнтовна вартість – 226 218 000 грн.
- Брицьке – Щаслива (25,630) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 153 780 гривень;
- Зозівка — Троща (16,302) – у 2023 році. Раніше планували на 2022 рік. Орієнтовна вартість – 97 812 000 гривень;
- Літин – Микулінці – Некрасове (10, 940) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 65 640 000 гривень;
- Літин – Бірків (4 км) – у 2021 році. Орієнтовна вартість – 24 000 000 гривень;
- Горбівці – Лисогірка – Кармелюкове (26,673 км) – у 2022-2023 роках. Орієнтовна вартість – 160 038 000 грн;
- Багринівці — Літин – Уладівка (36,1 км) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 216 600 000 гривень;
- Хоньківці – Козлів – Липчани (16,7 км)- 2023 рік. Орієнтовна вартість – 100 200 000 грн;
- Юрківці – Лядова (24,077) – у2023 році. Орієнтовна вартість – 144 462 000 грн;
- Конева — Кукавка – Ломозів (34,62 км) – 2021-2023 рр. Орієнтовна вартість – 207 720 000 грн;
- Шаргород – В. Ольчедаїв – Конищів (45,4 км) – 2021-2023 рр. Орієнтовна вартість – 272 664 000 грн.
- Вищеольчедаїв – Дружба – Наддністрянське (28,6) – у 2020-2021 роках. Орієнтовна вартість – 171 870 000 грн;
- Немирів — Іллінці (28,4) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 170 772 000 гривень.
- Червоне – Ситківці – Буди (25,8) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 154 800 000 гривень;
- (М-12) — Немирів (2,690) – у 2020 році. Орієнтовна вартість – 11 100 000 гривень;
- Медівка – Новоживотів (20,402) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 122 412 000 гривень;
- ст. Оратів – Юшківці (26,830 км) – 2021-2023 рр. Орієнтовна вартість – 160 980 000 грн;
- Плисків – Якимівка (23,648) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 141 888 000 гривень;
- Погребище – Збаржівка – границя Київської області (22,425) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 134 550 000 гривень;
- Теплик – Комарівка (14,75) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 88 290 000 гривень;
- Горишківка – Томашпіль – Нетребівка (39,728 км) – 2021-2023 рр. Орієнтовна вартість – 238 368 000 грн;
- Яланець – Ратуш – Цекинівка (31,957 км) – 2021-2023 рр. Орієнтовна вартість – 191 742 000 грн;
- Савинці – Вільшанка – Велика Кісниця (71,348 км) – 2021–2023 рр. Орієнтовна вартість – 428 088 000 грн;
- Тростянець – Торканівка (29,2) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 175 200 000 гривень;
- (Тульчин – Тростянець – Бершадь) – станція Демківка (4,24) – у 2020 році. Орієнтовна вартість – 25 440 000 гривень;
- /Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка/ – Гордіївка (12,2) – у 2020 році. Орієнтовна вартість – 73 626 000 гривень;
- Тульчин – Маньківка – Ладижин (28,8) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 173 202 000 гривень.
- Тульчин – Тиманівка – Марківка (29,96) – у 2020-2021 роках. Орієнтовна вартість – 179 760 000 гривень;
- Мазурівка – Тульчин (5,8 км) – у 2021 році. Орієнтовна вартість – 34 800 000 гривень.
- Шпиків – Тульчин (24,381 км) – у 2020- 2021 роках. Орієнтовна вартість 180 мільйонів. Раніше повідомляли про ремонтні роботи протягом лише 2021 року, а очікувана вартість тоді становила 146 286 000 грн;
- Тиврів – Канава (15,416) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 92 496 000 гривень;
- Онитківці – Красне – Грижинці (36,85) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 221 100 000 гривень;
- Петриківці – Колибабинці – Уладівка – Іванів (40,727) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 244 362 000 гривень;
- Гр. Хмельницької області – Слобода Кустовецька (62,932) – у 2021 та 2023 роках. Орієнтовна вартість – 377 592 000 гривень;
- Куманівці – Уладівка (32,216 км) – у 2022-23 роках. Орієнтовна вартість – 193 296 000 грн.
- Хмільник – Війтівці (8,412) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 50 472 000 гривень;
- Хмільник – Лозова – Гулі (16,235) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 97 410 000 гривень;
- Бабчинці – Воєводчинці (24,314) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 145 884 000 гривень;
- Чечельник – Білий Камінь (7,89 км) – 2020-2021 рр. Орієнтовна вартість – 69 мільйонів (раніше повідомляли про 47 340 000 грн);
- Шаргород – Перепільчинці (13,93) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 83 580 000 гривень;
- Слобода Шаргородська – Тропове – Яришів (50,9 км) – у 2023 році. Орієнтовна вартість – 305 400 000 гривень;
- Мурафа – Деребчин – Томашпіль (39,892 км) – у 2022-2023 роках. Орієнтовна вартість – 239 352 000 грн;
- Мурафа – Моївка – Клембівка (57,21 км) – 2021-2023 рр. Орієнтовна вартість – 343 260 000 грн.
Решту доріг, які не зазнали змін ні в термінах, ні в орієнтовній вартості можна знайти за ЦИМ посиланням.
Джерелом фінансування відновлення автомобільних доріг загального користування місцевого значення визначено кошти державного та обласного бюджетів, а також інші джерела. Проект рішення винесено на наступну сесію обласної ради.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.