Банер із зображенням вінничанина, Героя України Назарія «Грінки» Гринцевича, який українські вболівальники розгорнули під час футбольного матчу Євро-2024, отримав срібну нагороду однієї з найпрестижніших світових креативних премій – Epica Awards.
Про це повідомляє «Вежа» з посиланням на інтернет-сайт «Місто над Бугом» та Epica Awards.
Переможців оголосили 16 грудня в Парижі. Робота здобула «срібло» в номінації «Політична реклама та лобіювання», йдеться на офіційному сайті Epica Awards.
Як зазначили організатори акції – комунікаційна агенція Gres Todorchuk, – ініціатива мала на меті нагадати світові, що тисячі футбольних фанатів сьогодні боронять Україну на фронті.



Нагадаємо, що ми писали про цей банер, який 26 червня 2024 року в німецькому місті Штутгарт під час матчу «Україна – Бельгія» розгорнули українські вболівальники. Банер створили за допомогою штучного інтелекту з фотографій 182 полеглих українських військових, які у цивільному житті належали до фанатських рухів українських футбольних клубів. Назарій Гринцевич вболівав за вінницьку «Ниву». Зображення супроводжував напис «Мир має свою ціну».
Дякуємо!
Тепер редактори знають.