Музична проповідь, слем і “пушка”: Alyona Alyona, “Лінія Маннергейма” та “Вагоновожатые” завершили Air ГогольFest-2019

20:27
Автор: Vежа

Після потужного етно-рейву та драм-ен-бейсу на другий день Air Гоголь Fest у Вінниці, здавалося, ангар вінницького “Кристалу” вже ніколи не побачить нічого подібного. Проте заключний день найбільшого міського фестивалю  “солодке” фест підготував, як годиться, наостанок. 

Останній день триденного Air ГогольFest ознаменувався не лише вражаючими виставами, але й вечірнім концертом за участі Лінії Маннергейма, Alyona Alyona та “Вагоновожатые”. Дуже не схожі один на одного команди зібрали в ангарі сотні та тисячі своїх шанувальників, які особливо під кінець ночі вчинили на танцполі справжнє шаленство.

 

Музична проповідь від Жадана і Ко

Концертну програму останнього дня відкрила “Лінія Маннергейма” на чолі з Сергієм Жаданом.

Команда вийшла на сцену в усьому чорному, хоча сказати, що такий одяг додавав хлопцям строгості, було складно. Адже на голові Євгена Турчинова – традиційні дреди, а Олег Каданов, окрім ефектної чорної бороди тепер має ще й синю зачіску.

 

Виступ “Лінії Маннергейма” цього разу, здавалося, був більш меланхолійним, ніж зазвичай. Гурт часто переходив на читання поезій під медитативний пост-рок, коли фанати під сценою плавно рухалися в такт і, здавалося, майже поринали в дзен.

 

 

Особливо актуальна сьогодні, лірика дворів багатоповерхівок, перехресть і прикордоння від Жадана і Каданова інколи скидалася на справжні проповіді. Коли хлопці почали виконувати свого “Ісуса із Назарета” – це відчуття, здається, ще більш посилилося.

Кульмінаційною композицією стала, що не дивно, однойменна з назвою гурту “Лінія Маннергейма”. Пісня і раніше викликала гострі відчуття, однак соціально-політичні флешбеки останніх місяців в Україні ще більш їх загострювали. Здається, це відчували багато людей під сценою – принаймні, це читалося в їхніх очах.

 

 

Саме “Лінію Маннергейма” хлопці виконали на біс, не дуже цьому пручаючись, вочевидь розуміючи, що людям сьогодні варто почути, про що подумати та до чого слід готуватися.

 

Alyona Alyona

Українська реперка Alyona Alyona влаштувала справжній “розрив” у Вінниці під час третього дня фестивалю “Air ГогольFest”. До того ж, вона стала першою, кого на цьому фесті двічі викликали “на біс”.

 

Ще перед початком концерту, коли ведучий тільки починав розігрівати публіку, ангар заводу “Кристал” вже був заповнений людьми і вони продовжували прибувати. Ведучий намагався встановити “конект”, як він сам висловився, з публікою і разом покликати реперку на сцену. Йому це не надто вдавалось, проте, DJ Expert, який виступав разом з Alyona Alyona, почав розкачувати слухачів своєю музикою. Невдовзі на сцені з’явилась і сама реперка, яка без зайвих слів почала виконувати пісню “Рибки”

 

 

 

– Випала мені честь вже вдруге бути на “Гогольфесті” та вже вдруге бути у місті Вінниці. Щиро дякую вінничанам за тепло і щиро дякую організаторам, що запросили мене, – сказала виконавиця після першої пісні. – “Гогольфест” – це такий креативний фестиваль в Україні, де маса можливостей для розвитку і для демонстрації своєї творчості. Наступну пісню я присвячую всім молодим і креативним. 

 

Цією піснею стала композиція “Відчиняй”, яка “розкачала” людей настільки, що ближче до сцени натовп почав “слемитись”. 

 

 

 

Після пісні “Залишаю свій дім” Alyona Alyona сказала, що хоче виконати “тречок, який є найулюбленішим з альбому, він абсолютно про мене”. У відповідь на вигуки із залу, реперка сміючись сказала:

– Ні, це не “Пушка”. Це тречок, який дуже люблять європейці, називається “Велика й смішна”

 

 

Градус справжнього “качу” тільки зростав від пісні до пісні, а в перервах реперка спілкувалась з публікою і постійно жартувала. В один момент хтось кинув на сцену букет квітів, а реперка підняла його і, сміючись, сказала: “Тут так багато дітей, я хочу сказати дякую, що ви не кидаєте дітей”. 

 

Перед початком композиції “Падло”, записаної в оригіналі разом з Alina Pash, Alyona Alyona сказала, що потрібно виконати щось народне, щоб всім разом поспівати.

– Люди ж люблять в Україні співати, правда?, – запитала реперка. Почувши ствердну відповідь одразу почала: – Хто там сказав на мамку падло? Кому жить набридло – зара ляже на дно! 

Останньою виконаною піснею стала “Якби я була не я”. Втім, останньою вона була лише формально, адже натовп одразу почав скандувати “На біс!”. І навіть після першого виходу “на біс” люди не були готові зупинятись. Підігріті закликом ведучого, вони знову почали кликати Alyona Alyona, яку, власне, не треба було аж надто довго переконувати. Влаштувавши потужний розрив під ді-джейський мікс на пісню “Рибки”, реперка закінчила свій виступ на цьогорічному “Air ГогольFest”.

 

Вагоновожатые

 

Яскравою крапкою “Air ГогольFest 2019” став виступ гурту “Вагоновожатые”.

Фронтмен Антон Слєпаков був на фестивалі усі три дні: спокійно ходив на виступи гуртів, лекції та вистави, гуляв територією “Кристалу” і катався на вінницьких трамваях. Але наприкінці фестивалю влаштував такий відрив, що “Вагоновожатых” кликали на біс тричі.

 

 

 

Їхній виступ почався без зайвих слів і одразу ж зі “Стартап молодость”. Розкачувати публіку Антону Слєпакову навіть не потрібно було: від потужного басу, танцювальних семплів і самих танців Слєпакова, навіть саме повітря здавалося наелектризованим.

  • Ось, як вміємо, – презентував “Вагоновожатых” Антон Слєпаков.

 

 

У Вінниці гурт виступав уперше, але презентації точно не потребував: багато відвідувачів фестивалю були добре обізнані з їхньою творчістю і навіть підспівували на деяких треках.

 

 

 

Під час усього виступу гурту  “Вагоновожате” під сценою був такий же слем, як під час виступу “Space of Variations” на відкритті цього фестивалю. Навіть щебінь під ногами не став тому перешкодою.

  • Неймовірно, друзі. Це – успіх. Ми дуже вражені. Перший раз у вас і тут – таке, – неодноразово дякував зі сцени Антон Слєпаков вінницькій публіці.

Інколи його короткі фрази переходили одразу ж в тексти пісень: “…Все в порядку, але нас дуже багато. Вас слишком много. Ваша плотность, насыщеность кольца… Вы все будете здесь до конца?”.

 

 

“человеческие слабости
наркотики, кофе, сладости
наесться какой-то гадости
сделать все, чтоб не дожить до старости

Хоч Антон Слєпаков і не любить штампів, але більшість його треків насправді можна назвати “маніфестом”, бо в кожному є актуальні меседжі і влучні образи практично до всього, що відбувається з нами.

 

 

Цього вечора прозвучали гострополітичний “Веаюфром” (один з двох україномовних треків з третього альбому “Референс”), “Эффект лестницы”, “Шлемофон”, “Врезалось в пам’ять” – загалом близько десяти треків з усіх їхніх альбомів.

“бледная слабость подобия
вы мусор – биполярный спам
вы сейчас получите по соплям
неподконтрольных фобий

фобия! аэмфобия! человек аэмфобия!”

 

 

 

 

На біс Антон Слєпаков виходив у іншій футболці, адже попередню, здавалося, можна було викручувати вже на середині виступу.

Першого разу “Вагоновожатые” виконали “Оба белые”, вдруге – один із своїх хітів “Хундертвассер Хунта”. І дякуючи ведучому, публіка змусила гурт вийти на сцену втретє.

 

 

 

Наостанок, на прохання деяких із прихильників, “Вагоновожатые” виконали “Восстание ватников”. Після цього Антон Слєпаков ще раз подякував, сказав, що вони “розчавлені і розмочені”, а Вінниця – “це найкраще місто, де вони опинялися в жовтні 2019-го”.

Андрій Качор, Микола Геркалюк, Катерина Дядюк. 
Фото Марина Сербінович та Ольга Мірошниченко

Читайте також: Метал, джаз-панк і “невугльгарна романтика”: головну сцену “Air ГогольFest” відкрили кращі вінницькі гурти. ФОТОРЕПОРТАЖ

Читайте також: Rave must go on: DZ`OB, Subcarpati, ЦеШо і Tapolsky на Air Гоголь Fest у Вінниці. ФОТОРЕПОРТАЖ

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.