У Вінниці на площі Гагаріна лише 49,3% автомобілів їдуть з дотриманням допустимої швидкості згідно правил дорожнього руху.
Як повідомив на своїй фейсбук-сторінці радник міського голови та урбаніст Віктор Перлов, йдеться про напрямок “Соборна – Хмельницьке шосе”.
Як згодом розповів Vежі Віктор Перлов, швидкість автомобілістів на даному напрямку вимірювали протягом вечірньої години пік. У цей час вимірювали швидкість руху кожного автомобіля, який рухався із Соборної на Хмельницьке шосе. Вищезазначена інформація щодо відсотка порушень стосується тих, хто рухався вище допустимої швидкості в 50 кілометрів на годину.
Разом з тим, на площі також досліджували рух з вулиці Пирогова на Соборну, однак дані ще не опрацьовані. Заплановані також нічні заміри швидкості автомобілістів.
Нагадаємо, днями у Вінниці почали вимірювати швидкість руху транспорту, аби в майбутньому зменшити “аварійність” на великих вулицях міста. Перша локація, яку досліджували за допомогою авторадара “Візир” – площа Гагаріна. Таким чином в міській раді планують дослідити справжній швидкісний режим вінницьких доріг.
У міській раді зазначають, що для покращення ситуації на перехресті урбаністи компанії “UCG. Urban Consulting Group” з м. Івано-Франківськ (ТзОВ “Урбан Прогрес”), спільно з архітекторами “Агенції просторового розвитку” м.Вінниці розробили проект, який передбачає деякі зміни для усіх учасників дорожнього руху.
– Проектом передбачається облаштування світлофорного об’єкта на перехресті з безконфліктним регулюванням потоків, зокрема для проїзду трамваїв, зміщення існуючих пішохідних переходів через Хмельницьке шосе та вул. Пирогова в межі перехрестя, облаштування додаткових пішохідних переходів з боку вул. Соборної та посередині до входу в парк із проходженням через облаштований напрямний острівець. Також відповідно до нової схеми ОДР будуть встановлені нові дорожні знаки та нанесена нова дорожня розмітка, що повинно суттєво підвищити безпеку руху на площі, – зазначив Сергій Чернов, в.о директора Вінницького КП “СМЕД ОДР”.
Візуалізація тестового режиму розмітки на площі. Графіка – 0432sda.blogspot.com
Також у міській раді зазначили, що кілька місяців нова система руху на перехресті працюватиме у тестовому режимі. Детальніше про тестове рішення для площі Гагаріна – читайте і дивіться за ЦИМ посиланням.
Площа Гагаріна – важливий транспортний вузол міста, через який проходить переважна більшість маршрутів громадського транспорту і який має досить високу аварійність.
_
За останні роки значно підвищилась аварійність на площі. За 2017 рік на перехресті сталося 6 ДТП з постраждалими, за 2018 рік – 8 ДТП з постраждалими та 13 без постраждалих, а 2019 року – 13 ДТП з постраждалими. Площа Гагаріна визначена у 2019 році Управлінням патрульної поліції як місце концентрації ДТП.
Графіка – 0432sda.blogspot.com
Фото – vmr.gov.ua
Дякуємо!
Тепер редактори знають.