Головним символом міста майже половина вінничан вважає водонапірну вежу на Європейській площі, споруджену на початку минулого століття місцевим архітектором Григорієм Артиновим.
З великим відривом відстають від вежі світломузичний фонтан “Рошен” та музей-садиба вченого Миколи Пирогова. Про це свідчать проміжні результати загальноміського опитування, що відбувається рамках розробки бренду Вінниці, що здійснюється проектом ПРОМІС за підтримки уряду Канади. Відповідну інформацію повідомив історик Олександр Федоришен, який у ці хвилини бере участь в засіданні робочої групи щодо брендування Вінниці.
Так, згідно з результатами електронного опитування, водонапірна вежа як головний символ Вінниці отримала 47% голосів тих, хто взяв участь в опитуванні, фонтан “Рошен” – 19%, садиба Пирогова – 10%. Усі інші варіанти, серед яких були, зокрема, вінницький трамвай, річка Південний Буг, костел Діви Марії та навіть прем’єр-мінстр України Володимир Гройсман отримали значно менше голосів. Загалом у електронній формі було опитано 795 респондентів, ще частина людей давали свої відповіді на паперових анкетах: ці результати ще не опрацьовані, зрештою, і саме опитування наразі вважається не репрезентативним.
Ще одним результатом онлайн-опитування стала інформація про місця, де вінничани любили гуляти протягом останнього року: у цьому випадку лідерство утримує центральний міський парк – 67%, а водонапірна вежа розташувалася лише на другому місці – 60%. Третю сходинку зайняла набережна Південного Бугу (47%), а фонтан “Рошен” опинився лише на четвертому місці з результатом у 38% (у цьому випадку можна було обирати кілька варіантів). Водночас світломузичний фонтан опинився у беззаперечних лідерах серед об’єктів, які вінничани показують гостям міста.
Повні результати дослідження організатори обіцяють опублікувати згодом, щойно будуть опрацьовані та проаналізовані також і паперові анкети.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.