Більше місць та відкидні сидіння: у Вінниці створили десятий VinWay. ФОТО

12:03
Автор: Дар'я Гоц
Become a Patron!

Новий трамвай вже сьогодні вперше вийшов на маршрут. Курсуватиме за №2 “Вишенька – Барське шосе”. Створення нового, ювілейного трамваю, коштувало близько 12 мільйонів гривень.  

Випуск десятого вагону приурочили до 105-ї річниці з появи вінницьких трамваїв. Цей вагон у довжину 32 метри та має три секції. Транспортники врахували побажання містян, та облаштували більше місць для сидіння. Якщо у попередніх вагонах їх було 50, то у новому – 60. Окрім цього наявні ще й відкидні сидіння.

Пояснюють, що такі місця створили для того, аби батькам з дитячими візочками не доводилось їхати стоячи, а можна було також посидіти. Зазначають, що подібні відкидні сидіння облаштують й в інших вагонах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У неділю вінничан перевозитимуть два ретро-трамваї

Окрім цього, у VіnWay наявні відеореєстратори та мережа Wi-Fi. Загальна пасажиромісткість – 306 осіб. Виготовлення десятого вагону коштувало близько 12 мільйонів 640 тисяч гривень і це значно менше, ніж інші трамваї українського та іноземного виробництва. Наприклад, трьохсекційний польський Pesa Twist Foxtrot 71414K – 45,33 млн.грн., український 30-метровий”Електрон” – 45,5 млн, а “Татра-Юг К-1М6” – 42,9 млн.

До речі, в десятому VinWay вже є кабель під впровадження майбутньої системи електронних квитків.

– Сьогодні ми працюємо над тим, щоб на наступний рік у бюджеті передбачити кошти на два вагони і будемо продовжувати виконання таких робіт, – зазначив генеральний директор “ВТК” Михайло Луценко. – У нас є певні технічні зміни у вагонах, на око їх не видно, але ми зробили покращення кабельної мережі, з’єднання, приборів… Ми кожен вагон намагаємось технічно вдосконалити.

Додамо, що перший дослідний зразок VinWay було виготовлено у 2015 році на базі вагону Татра КТ-4SU.

Сьогодні, 25 жовтня, вінницький міський голова Сергій Моргунов поглянув на новий трамвай та здійснив першу поїздку. Разом з тим, мер також привітав фахівців та керівництво “Транспортної компанії” зі 105-річчям вінницького трамваю і також отримав подяку та символічну нагороду за підтримку від транспортників.

– Далі будемо продовжувати виготовлення і модернізацію наших трамваїв. Крім того, варто займатися питаннями реконструкції і капітального ремонту колій. Вивчаємо ситуацію, пов’язану з можливістю придбання електробусів. Я вважаю, що майбутнє не лише Вінниці, а й всієї України – це електротранспорт. По-перше, це екологія, зручність, відсутність шуму від двигунів та економічна складова, пов’язана з пальним. Доля електротранспорту у Вінниці досить суттєва, тому що щодня у Вінниці виїжджає до 70 вагонів трамваїв і до 130 тролейбусів, залежно від дня, – зазначив Сергій Моргунов.

Міський голова також зазначив, що вже ведуть перемовини, аби у найближчі роки придбати ще 100 швейцарських вагонів.

До речі, протягом 2018 року “Вінницька транспортна компанія” виготовила два вагони VinWay. Також відремонтували 23 тролейбуси, 4 автобуси та 10 трамваїв.

Не оминули й питання електронних квитків. За словами очільника міста, у 2019 році запустять у тестовому режимі, а вже до кінця наступного року спробують впровадити систему повноцінно та зробити її комфортною для вінничан.

Сьогодні на “Вінницькій транспортній компанії” працюють 1715 осіб. Середня зарплата по підприємству за 9 місяців 2018 року складає 8323 грн. Кількість працівників трамвайного депо – 479 осіб, з яких водіїв 149, кондукторів 142 та ремонтників і обслуговуючого персоналу – 188 осіб.

За 9 місяців поточного року перевезли 108,1 млн осіб. Рухомий склад компанії налічує 126 пасажирських трамваїв, 165 тролейбусів та 66 автобусів.

Фото Ольги Мірошниченко

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.