Передвиборча агітація
Кандидатка на посаду Вінницького міського голову від ВО “Батьківщина” Наталія Солейко у неділю, 18 жовтня, зустрілася з мешканцями сіл Писарівка, Щітки, Гавришівка, Стадниця. А от поспілкуватися з людьми у Малих Крушлинцях Наталії Петрівні перешкодив кандидат на посаду міського голови Вінниці Сергій Кудлаєнко від “Європейської Солідарності”. Кудлаєнко привіз із собою повний автобус людей, які сказали, що їм пообіцяли заплатити по дві тисячі гривень.
У селі Стадниця місцеві поскаржилися Наталії Солейко на закриття дитячого садочка. Люди кажуть, що тепер їм доведеться возити дітей у сусідні села або сидіти з малечею вдома. А от мешканці села Писарівка, Малі Крушлинці, Щітки жалілися на відсутність у селі доріг. Наталія Солейко запевнила мешканців, що доки у людей, які керують селом чи містом, на першому місці будуть приватні інтереси, вони нічого корисного для суспільства не зроблять.
– Люди мають знати, куди міська чи селищна рада витрачає їх кошти. Лише тоді громадяни будуть знати, чому у них досі не збудована дорога чи не проведене освітлення. Влада повинна оприлюднювати усю інформацію про міський бюджет, його видатки та план розвитку. Крім цього, між владою та народом має бути діалог. Депутати та голова міста має постійно спілкуватися з людьми, вислуховувати їх проблеми й вирішувати, – розповіла під час зустрічі з людьми кандидатка на посаду Вінницького міського голови від “Батьківщини” Наталія Солейко.
Крім того, мешканці п’яти сіл обурені, що з першого листопада їм доведеться сплачувати високі комунальні послуги. Наталія Солейко заспокоїла людей й зауважила, що сьогодні все можна змінити, якщо люди оберуть ту політичну силу, яка завжди працює в інтересах громади й має сталу соціально спрямовану політику.
– Одним із ключових задач, які є у моїй програмі – ліквідація посередників в системі розрахунків за комунальні платежі, які незаконно збагачуються за рахунок вінничан. Потрібно встановити суворий контроль за формуванням об’єктивних тарифів на комунальні послуги. Газ, вода та опалення мають бути доступні кожному мешканцю Вінниці, а тарифи – обґрунтованими, – повідомила мешканцям сіл кандидатка на посаду Вінницького міського голову Наталія Солейко.
Під час зустрічі кандидатки на посаду міського голови Вінниці Наталії Солейко із виборцями у селі Малі Крушлинці сталася прикра ситуація. Приїхав кандидат на посаду міського голови Сергій Кудлаєнко від “Європейської Солідарності” і почав проводити свою агітацію. На зібрання він приїхав не один, а з повним автобусом “групи підтримки”. Як стало відомо пізніше, за це їм пообіцяли заплатити по дві тисячі гривень. З автобуса також вийшло кілька дітей, які почали роздавати місцевим агітаційні листівки та газети. Відомо, що дітей незаконно залучати у виборчий процес.
Група підтримки Сергія Кудлаєнка не дала сказати жодного слова Наталії Солейко й почала їй перешкоджати та викрикувати маніпулятивні словосполучення, нібито пані Наталя не дала висловитися опоненту, хоча кандидатка від ВО “Батьківщина” спокійно вислухала виступ усіх кандидатів від “ЄС” та толерантно дочекалася своєї черги.
На зустріч також приїхав член політичної партії «Європейська Солідарність» Андрій Гижко й сказав, що нічого не знає про сплановану акцію та поговорить із Сергієм Кудлаєнком.
Згодом до Наталії Солейко підійшла бабуся, яка приїхала в автобусі з “групою підтримки”, й сказала, що їй пообіцяли заплатити тисячу гривень за те, що приїхала з масовкою. Але поки їй ніхто не заплатив. Не довго думаючи, пенсіонерка попросила гроші у пані Наталії й зауважила, що проголосує за неї. Така пропозиція неабияк обурила Наталію Солейко.
– Якщо ви готові продатися таким людям за 2000 гривень, тоді не жалійтеся, що вони вас потім душать високими податками, не забезпечують вам гідного життя, не ремонтують дороги, не надають належних медичних послуг, та ніколи вас не слухають. Як ви голосуєте, таку владу маєте, – зауважила кандидатка на посаду Вінницького міського голови Наталія Солейко.
Відповідальність за достовірність і зміст публікацій, розміщених з маркуванням “Політична реклама” або “Передвиборча агітація” несе рекламодавець.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.