Публікації за датами

  • 23 Травня/ 16:18
    Люди

    Публікація23.05.1816:18

    Автор:Дар'я Гоц

    Успішний блогер – це не “лайки”, а вплив: яких вінницьких блогерів запросять до Амстердаму?

У Вінниці шукатимуть найвпливовіших блогерів, трендмейкерів та лідерів думок, аби обрати кращих з кращих, яких запросять на економічний форум до Амстердаму, Берліну та Любліну. Самі ж блогери мають запропонувати, як покращити рідне місто та створити нові креативні простори. 

В Україні засновують “Всеукраїнський рейтинг трендмейкерів, блогерів, лідерів Yuccie”. Власне, Yuccie (або ж Яккі – акронім для “молодий, міський, творчий” (англ. “Young urban creatives”) – це нова формація креативних людей, які вірять у силу освіти та активно використовують різноманітні ІТ-технології та соцмережі для просування власних ідей. Вони ж прагнуть не лише втілювати власну мрію, а й заробляти на цьому.

Як розповів на сьогоднішній прес-конференції голова Фундації креативного бізнесу та автор ідеї українських yuccie Руслан Анфілов, вони не лише презентують створення нового рейтингу, а мають на меті започаткувати новий тренд.

– Два роки тому ми говорили про те, що сьогодні у молодих креативних людей є вакуум певних кумирів і героїв та немає на що рівнятися. На жаль, на сьогодні це є величезною проблемою. Ще у 2015 році журналіст американського видання Девід Інфант сказав, що у 2020 році у світі задавати всьому тренд буде покоління міленіалів.

У цьому поколінні, яке є різним, є частина людей, які сьогодні мріють, а далі втілюють мрію у життя і найголовніше – хочуть від цього отримувати гарні дивіденди або заробляти кошти. Можливо, раніше хтось говорив, що потрібно бути альтруїстом, то ми сьогодні хочемо підтримати тих людей, які роблять різну роботу: відкривають танцювальні студії, кав’ярні, салони краси, або ж працюють фрілансерами. Але вони мають мрію і не чекають, що хтось їм щось дасть, а шукають шляхи втілення бажання в життя. Сподіваємось, це стане трендом української молоді, – говорить Анфілов.

Вінниця стала другим містом, після Києва, куди завітали орагнізатори та розповіли про створення рейтингу трендмейкерів, адже на їхню думку Вінниця – це вже місто-тренд.

На прес-конференції Руслан Анфілов зауважив, що сьогодні в Україні мало якісної та об’єктивної журналістики, а тому довіра до ЗМІ падає і на перше місце виходить рівень особистої довіри до того чи іншого блогера чи лідера думок.

– Ми зрозуміли, що є величезна кількість людей, яким ми сьогодні довіряємо. Десь інтуїтивно, просто читаємо у них новини, декого ми знаємо, а в деяких випадках – тому що це популярний блогер і у нього велика кількість людей. Ось у Вінниці є 14-річний блогер, який має 300 тисяч підписників, і пише про життя школярів. І коли він сьогодні пише, що “вибачте, я здаю іспити і два дні нічого не буду постити, але зі мною все добре” і люди пишуть безліч коментарів – ми розуміємо, що це працює.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Життя і гроші в Мережі: ТОП-10 вінницьких Instagram-блогерів 

Власне, організатори повідомили, що починають шукати організаційний комітет у Вінницькій області. Вони ж хочуть, щоб майбутні учасники рейтингу трендмейкерів подавалися самі, або ж їх пропонували підписники. Умов лише декілька: вони мають писати, створювати та коментувати контент. Позаяк сьогодні підписників можна легко “накрутити”, до уваги братимуть передусім рейтинг довіри підписників до блогерів чи трендмейкерів.

– У кожній області ми хочемо зібрати лідерів регіону, які здатні притягнути до себе таких самих, як і вони – трендмейкерів, блогерів, які здатні впливати і доносити певну інформацію та думку. Ми будемо певний термін працювати з найкращими, будемо подорожувати та будемо їх навчати, адже вони відомі та популярні. Але певні нюанси потрібно їм донести, щоб їхні пости та популярність мали ще й суспільну користь, – розповів виконавчий директор ГО “Європейська молодіжна ліга” та засновник лейблу та студії звукозапису “Хвилі Music” Андрій Станіславський. –  Ми хочемо вже обрати певний оргкомітет лідерів, які почнуть працювати з вінницьким медіа-простором, блогерами та лідерами думок.

Підбиваючи підсумки проекту, оргкомітет запропонує найкращим поїхати до Амстердаму, Берліну та Любліну на економічний форум, при чому 25 кращих “Яккі” поїдуть безкоштовно.

Для чого їх везти на економічні форуми? Щоб навчити поводитися із фінансами, громадскістю та реалізовувати ідеї. Після цього кожен з учасників форуму зможе спробувати реалізувати свій креативний проект в рідному місті.

– Можливо, через обласний чи міський бюджети, можливо, через грантову підтримку чи спонсорів, але вони знатимуть як це робити, а їхній досвід у блогерстві їм лише допоможе, – зауважує Руслан Анфілов.

Щоправда як саме обиратимуть кращих лідерів думок ще невідомо, адже положення про конкурс організатори ще не розробили.

На зустрічі також були присутні декілька блогерів всеукраїнського рівня. Зокрема, Анастасія Стецевят – власниця магазинів одягу, героїня реаліті-шоу “Серця трьох” та “Панянки-Пацанки. Україна-Польща”.

– Я була звичайною дівчинкою, я просто вчилася, просто працювала на звичайній роботі і не надто була цим задоволена. Коли в 25 років я вирішила, що життя моє закінчено і все, трапився момент, коли мене забрали на проект “Серця трьох”, проект про любов. Після проекту моє життя кардинально змінилось, тому що дійсно тебе з одного оточення переміщують в абсолютно інше.

– Півроку ти сидиш на проекті у певному зачиненому просторі, не спілкуєшся з людьми і немає телефону чи іншого зв’язку і ти просто переоцінюєш своє життя та думаєш, а чим ти будеш займатися після завершення проекту.

Після зйомок ти три місяці сидиш вдома і не маєш права ні працювати, ні публікувати нічого і не розумієш як жити та розвиватися. Після того, як виходить проект, ти спершу був ніким, а потім у тебе з’являється шалена популярність, друзі, ресурси та можливості. Коли мій проект завершився, була велика хвиля в Instagram, коли можна було заробляти абсолютно на всіх постах і я почала з цього. Зараз у мене 170 тисяч підписників, які, дякувати Богу, тримаються у мене і моя публіка поряд зі мною. Після того, як проект завершується, через півроку про тебе ніхто не згадає і приходять люди, які приходять на твоє місце. Є у тебе популярність півроку, але якщо ти не розвиваєшся – стаєш нікому не потрібен. Завядки Instagramy я вирішила відкрити свій магазин.

Анастасія також зазначила, що на відомих блогерів підписано чимало дітей, які прагнуть наслідувати своїх кумирів, а тому вона та її колеги завжди готові допомогти та підказати, як користуватися цим ресурсом.

З відомих вінничан на зустрічі була присутня Діана Подолянчук – засновниця танцювальної студії та учасниця декількох реаліті “Танцюють всі” та “Половинки”. Дівчина розповіла, що сьогодні соціальні мережі вже отримали чималу силу та їх варто використовувати.

– Насправді я відчула силу Facebook-у лише тоді, коли були вибухи в Калинівці ми з командою вирішили швиденько допомагати. Я написала певний пост і у нього було 1000 репостів, його навіть показали в новинах на ТСН. Після цього я зрозуміла, що сила Facebook-у є, і вона масштабна, можна сказати, що відомі люди мають свій медіа-ресурс і пропагують свої ідеї. На мою думку сучасні блогери повинні бути позитивними та мають показувати гарний приклад підростаючому поколінню, які нас читають.

Наразі організатори проекту шукають обласні оргкомітети, кількість місць у яких необмежена. Також розробляють положення конкурсу з усіма деталями. Зараз його не оприлюднюють лише з тієї причини, що після кожної зустрічі отримують нові ідеї та вже за декілька тижнів мають представити положення конкурсу та розказати про принципи, згідно з якими все працюватиме. Після цього обласний комітет оголосить про можливість блогерів взяти участь у рейтингу.

Після поїздок на економічні форуми, блогери мають запропонувати ідеї, що можна втіилити у своїх регіонах, аби зробити їх кращими. Організатори ж сподіваються, що на 2019 рік отримають реалізацію креативних ідей від місцевих трендмейкерів.

Слід зазначити, що жодного з організаторів проекту немає в на топ-позиціях в жодному авторитетному рейтинзі головних українських блогерів: мають на увазі рейтинги політичних блогерів та лайф-стайл-блогерів.

Більше інформації можна отримати на офіційному сайті проекту ТУТ.

Організатори рейтингу: Європейська молодіжна ліга, Фундація креативного бізнесу, Інститу податкових реформ. Організатори мають досвід проведення Національної премії для медійників економічного напрямку MediaETC, який реалізують вже протягом двох років.

Наголошують, що проект рейтингу Yuccie віддалений від політики, релігії та комерції.

Читайте також: Життя і гроші в Мережі: ТОП-10 вінницьких Instagram-блогерів

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

author avatar
Дар'я Гоц

Дякуємо!

Тепер редактори знають.